Pánská jízda

Pánská jízda je zažité označení pro epický, přibližně bambilion litrů dlouhý1 tah vesmírem, během nějž Champbacca a Demonbacca navštívili a vypili velkou část galaktických hospod. Drtivou většinu ho absolvovali stopem, protože Chlouppek v té době vlastní loď neměl, Champbacca nechtěl pod vlivem škrábnout nebo někde zapomenout Jungle Jet a navíc by řízení vlastního stroje mezi hospodami bylo nevýchovné.

Historie

Jízda odstartovala 18. 7. 21 BBY v Trojlístku, krátce poté, co se Chlouppek na Roze-ba III osvobodil z otroctví, a skončila až o pár měsíců později. K ústřední dvojici se na chvíli přidal i Wyrrgy, se kterým si tam Champbacca potykal,2 ale který pak moralizoval3 a po pokusu o vypití tupláku se zeblil.4 Ti dva ho obratem přeprali, nacpali mu toaleťák do masky, zavřeli ho do kufru a chvíli ho tahali s sebou, ale pak ho někde zapomněli5 a i když se osvobodil, už je nedohnal.6 Alespoň mu tedy v nepřítomnosti málem zorganizovali oslavu narozenin7 a pak potkali celou řadu dalších tvorů, například Meylouna nebo Champbaccova známého miliardáře Ignáška, s nímž si potykal i Chlouppek.
Požitek se jim občas snažili překazit barmani, co nabízeli víno,8 a jaro.9 Ochutnali při ní prakticky všechno, co se v galaxii ochutnat dalo, včetně koktejlu ze stoutu a sektu,10 duhy,11 unikátní třináctky12 a stoletého absinthu, který vypálil pradávný sithský čaroděj.13 Hodně často zpívali koledy,14 opravili střechu domu Mamá Vajssové, odrodili jedno dítě15 a celkem dlouho visela ve vzduchu možnost, že si ten černější z nich cestou jedno udělal.16
Kromě spousty fotek, které pak promítali osazenstvu enklávy,17 si s sebou zpátky přivezli i sbírku ožužlaných dětských lízátek, rozsedlého houpacího koně a kotě v láhvi.18

Některé navštívené podniky