Panjab

Panjab bylo středně velké, velmi staré město na Malastare. Nacházelo se v hustě zalesněné části planety a nedaleko se vinul slavný panjabský okruh, na kterém se dvakrát do měsíce konaly závody kluzáků, a to i v dobách, kdy byl tento sport zakázaný. Ačkoliv mělo bohatou historii, Dugové si jí příliš nevážili a v jiných ohledech se jednalo o město značně zanedbané.

Historie

Město patřilo k nejstarším osídlením na planetě, ale nebylo to na něm příliš znát. Staré domy totiž často podléhaly zemětřesením a domorodci na troskách vždy rychle postavili nové. Bylo kolébkou vindaloo, které se odtamtud už před pátým tisíciletím před bitvou o Yavin začalo šířit do vnější galaxie.
Republiku měli místní většinou v paži a dokud jim nikdo nezakazoval nadávat na Grany, byli spokojení. Převrat se ekonomiky města příliš nedotkl a i když se trochu zvedly daně, taky byly výrazně omezeny výsady tříoček z Haryaany, což Dugové vesměs vítali. Fakt, že byly také zakázány závody na kluzácích, okázale ignorovali, pořádali je ilegálně a díky tomu, jak bylo město jinak bezvýznamné, jim to i procházelo.
V roce 18 BBY se do Panjabu krátce po skončení galaktického turnaje v pojídání pálivého jídla přistěhovali Sullustané Namil s ženou Danbib a synem Najibem.
Roku 12 BBY se městem prohnala epidemie vesmírné úplavice, která vykosila téměř všechny cizince. V témže roce tam Chlouppek koupil dům po Najibových rodičích, nabídl osiřelému Najibovi střechu nad hlavou a nějakou dobu tam s ním bydlel a také závodil v kluzácích.

Rodáci