Panchah

[„Okamžitě mě pusťte k mému budoucímu manželovi, vy barbaři nemytí!“]
- Panchah se dobývá na ošetřovnu za raněným kapitánem Křupkou

Panchah byla cholerická, uhlově černá Wookiee z Kashyyyku, v době občanské války poslední žijící dědička rodu Chimalli a jedna z mladších členek posádky Jolly Jedie. Byla relativně slušně vychovaná a snažila se vystupovat i vypadat jako noblesní dáma, ale velmi rychle propadala frustraci a sahala po rychlejších, násilnějších a špinavějších řešeních.

Historie

Občanská válka

Narodila se v roce 7 BBY v Ittummi jako jediný potomek hospodského Omnimora a holičky Chichimeccy, které dalo dohromady větší než malé množství alkoholu1 a později spolu zůstali vesměs jenom kvůli ní. Následujících šest let vyrůstala stranou probíhající imperiální okupace, a protože měl její dědeček vhodnější kandidáty na městský trůn, učila se spíš máchat ryykem než etiketu a podobné kraviny. Jen lekcím hry na housle se prostě nevyhnula. Spíš než na hru měla vlohy k zuření, ale než se jí mohlo dostat náležitého výcviku u Snorrira, udeřilo na Ittummi Impérium a oni putovali do Tábora 52, okopávat kashyyycký chmel. Díky inhibičnímu čipu to snášela bez zuření, a to až do chvíle, kdy na tábor zhruba tři týdny po zničení Hvězdy smrti zaútočil kashyyycký odboj. Panchah byla osvobozena a dostala se na základnu v mlhovině Tyyyn, kde se dozvěděla, že je nejspíš posledním žijícím členem svého rodu. Kupodivu se nerozzuřila a nevyrazila sama zničit Císaře, který za to mohl, nýbrž pod tíhou nové zodpovědnosti následovala své poddané na loď kapitána Simbaccy, který taky dědil nějaký trůn a kterého se rozhodla si omotat kolem prstu. Což znamenalo spoustu zábavy do budoucna a Champbacca to jenom podporoval, například tím, že jí radil, co má kapitán nejradši.
Dva týdny po svém osvobození byla u toho, když Demonbacca a Emily přivezli z Raxusu Prime raněného kapitána a to, že ji k němu odmítli pustit, ji rozzuřilo tak, že málem vysadila duraocelové dveře ošetřovny z pantů a prokazatelně je prohnula a podrápala.2
Ve chvílích volna se socializovala se zbytkem posádky a zejména se svou generací, mimo jiné s Frodirrem, Poggem, Pirranhaccou, Roudým a Sahnchem, kteří se jí ale občas trochu báli.3 Relativně se s ní spřátelil i Zizi-nana, i když to bylo hlavně ze strachu, že ho jinak sežere. Ačkoliv ji hra na housle dřív spíš štvala, využila příležitosti a posílila Sto opic, neb v tom viděla loženou příležitost se blýsknout před kapitánem a budoucím mužem. Jejím životním vzorem se stal dědečkův bratr Kuahtemock, o kterém toho hodně slyšela z vyprávění, ale rovněž trochu pošilhávala po Furriose, jejíž metody taky nebyly k zahození…

Potenciália

Až jí Simbaccu ukradne Merumeccu, začne si vztek vybíjet při cvičeních se Snorrirem, a i když se z ní tedy určitě nestane kapitánova žena, může být teoreticky prvním berserkerem nové generace.

d20

jako dítě
Noble 1 / Soldier 1
Intimidate +7, Diplomacy +5, Disguise +5, Entertain (violin) +5, Gather Information +5, Climb +3, Jump +3
Extended Rage