Panchah

[„Okamžitě mě pusťte k mému budoucímu manželovi, vy barbaři nemytí!“]
- Panchah se dobývá na ošetřovnu za raněným kapitánem Křupkou

Panchah byla výbušná Wookiee z Kashyyyku, poslední žijící vnučka náčelníka Kichinally a jedna z mladších členek posádky Jolly Jedie.

Historie

Občanská válka

Narodila se v roce 7 BBY v Ittummi jako jediný potomek hospodského Omnimora a holičky Chichimeccy. Následujících šest let vyrůstala stranou probíhající imperiální okupace, a protože měl její dědeček vhodnější kandidáty na městský trůn, učila se spíš máchat ryykem než etiketu a podobné kraviny. Jen lekcím hry na housle se prostě nevyhnula. Spíš než na hru měla vlohy k zuření, ale než se jí mohlo dostat náležitého výcviku u Snorrira, udeřilo na Ittummi Impérium a oni putovali do Tábora 52, okopávat kashyyycký chmel. Díky inhibičnímu čipu to snášela bez zuření, a to až do chvíle, kdy na tábor zhruba tři týdny po zničení Hvězdy smrti zaútočil kashyyycký odboj. Panchah byla osvobozena a dostala se na základnu v mlhovině Tyyyn, kde se dozvěděla, že je nejspíš posledním žijícím členem svého rodu. Kupodivu se nerozzuřila a nevyrazila sama zničit Císaře, který za to mohl, nýbrž pod tíhou nové zodpovědnosti následovala své poddané na loď kapitána Simbaccy, který taky dědil nějaký trůn a kterého se rozhodla si omotat kolem prstu. Což znamenalo spoustu zábavy do budoucna.
Dva týdny po svém osvobození byla u toho, když Demonbacca a Emily přivezli z Raxusu Prime raněného kapitána a to, že ji odmítli k němu pustit, ji rozzuřilo tak, že málem vysadila duraocelové dveře ošetřovny z pantů a prokazatelně je prohnula a podrápala1.

Potenciália

Zatímco bude poměrně dost okatě balit Simbaccu a sledovat, jak jí ho krade Merumeccu, začne si vztek vybíjet při cvičeních se Snorrirem a i když se z ní určitě nestane kapitánova žena, může být teoreticky prvním berserkerem nové generace. Champbacca byl jejím chováním vesměs pobaven a je možné, že se bavil i tím, jak ji svému synovi více či méně vážně dohazoval. Ve chvílích volna mohla blbnout s Frodirrem, Sahnchem, Roudým a Pirranhaccou, kteří se jí ale možná budou občas trochu bát.

d20

jako dítě
Noble 1 / Soldier 1
Intimidate +7, Diplomacy +5, Disguise +5, Entertain (violin) +5, Gather Information +5, Climb +3, Knowledge (herbology) +3
Extended Rage