Pája

CT-8382, známější jako Pája, byl klonovaný voják Velké armády Republiky, inženýr 114. mechanizované brigády. Věděl všechno o LAAT a AT-TE, řídit toho uměl ještě mnohem víc a díky dlouhé době strávené v kryospánku na něm nebylo tolik vidět urychlené stárnutí.

Historie

Před rozkazem 66

Klonovací válec na Kaminu opustil v roce 31 BBY a ještě v prvním roce války klonů byl i s celou brigádou přidělen k posádce acclamatoru Dardanella, aby bojoval za Republiku. Jakožto součást 17. obranné flotily se pak Pája podíval na několik světů podél Hydianské trasy a občas si i zabojoval, nicméně protože fungovali hlavně jako záloha, trávil většinu času v hangárech.
V posledních dnech války klonů byla flotila povolána ke Coruscantu, kde zuřila obrovská bitva, nicméně Dardanella a Bosphor byly po cestě vytrženy z hyperprostoru gravitačním stínem planety, která nebyla zanesena v galaktických mapách, a odděleny od zbytku svazu. Na planetě se navíc nacházela separatistická základna vyzbrojená prototypy iontových kanónů, které lodě okamžitě zaměřily a navzdory Pájovým snahám o rychlou instalaci nadstandardní přepěťové ochrany po chvíli sestřelily. Neovladatelné křižníky se zřítily na povrch planety a svým pádem sice základnu zničily, ale Pája byl těžce raněn. Když se pak velení ujal kapitán Bosphoru a rozhodl uložit raněné do stáze, Pája byl jedním z prvních.

Občanská válka

V roce 8 BBY na něj přišla řada, byl mu odstraněn inhibiční čip a následně byl probuzen z kryospánku. Zjistil, že Dardanella je stále letu neschopná, a z galaktické komunikace, kterou dokázali jakožto trosečníci zachytávat, se dozvěděl o konci války, Impériu a dalších novotách. Jeho názor na to byl takový, že to smrdí. Následující roky vedl operaci na opravu vodičů Dardanelly a pro tento účel musel najít měděnou žílu a vybudovat důl se slévárnou.
Začátkem roku 4 BBY měl hotovo, a tak ho překvapilo, když koncem dubna dostali rozkaz nastoupit na své pozice a Dardanella s Bosphorem se odlepily od země. Od kapitána se dozvěděl, že letí do bitvy, a i když to považoval za zbrklé, nekladl hloupé otázky a dělal, co bylo třeba.
V následné bitvě o Atalay pilotoval LAAT/c, vysazoval AT-TE z Dardanelly a přežil bez újmy.
Po bitvě se seznámil s těmi, kteří přiměli velení k akci, a nejvíce si sedl s Kody-Kannem a Chlouppkem. Žil ve vraku domovské lodi, ale často cestoval do hlavního města, kde si vyhlédl místní dívku, se kterou se roku 3 BBY oženil a ještě toho roku se jim narodila dcera.
V roce 0 ABY přežil i s rodinou šílenství, které na planetě rozpoutal Xor-Sawa, a po záchraně Chlouppkem a Kodym jim vypověděl, co se na planetě stalo. Společně se dvěma sty devatenácti dalšími uprchlíky se pak nalodil na Chlupatý kaktus, na jehož palubě odletěli ze soustavy do mlhoviny Tyyyn. Tam posílil kashyyycký odboj a jeho novým domovem se tak stala Pevnost Boyarr. Pája se chtěl co nejdříve zapojit do kolektivu a prací se odvděčit za byt a stravu pro sebe i svou rodinu, nicméně ze začátku byl se všemi uprchlíky z Atalay v karanténě. Až po měsíci mu byl umožněn volnější pohyb po stanici a on se začal ohánět, aby nebyl pro Kashyyycký odboj jen přítěž.
12. 8. 1 ABY se přihlásil na záchrannou misi, jejímž cílem bylo vyzvednutí havarované cisterny s Kokafolou z Kashyyyku. Během mise řídil trandoshanskou bárku, dovezl na místo zřícení Fidorkku a Shorana a svými činy přispěl ke zdárnému průběhu akce, zachránění nádrže Kokafoly a nalezení meče Jorje Hossana.

d20

Soldier 6 / Chief Engineer 2
Repair +16, Bluff +12, Craft (vehicles) +12, Knowledge (engineering) +12, Computer Use +10, Pilot +10, Diplomacy +8, Disable Device +8, Astrogate +6, Appraise +5, Demolitions +5, Treat Injury +5
Cosmopolitan (Bluff), Armor Proficiency (medium, powered), Point Blank Shot, Skill Emphasis (Repair), Rapid Shot, Vehicle Dodge, Martial Arts
Talk Softly