Orn Zhar

„Moje jméno je Orn příjmení ti neřeknu, mistře Champbacco.”
- Orn Zhar se představuje

Orn Zhar byla oranžová Twi'lečka, která v posledních letech Republiky cvičila na rytířku Jedi.

Jméno: Orn Zhar
Rasa: Twi'lek
Rok narození: 35 BBY
Planeta narození: Ryloth
Rok úmrtí: 22 BBY
Planeta úmrtí: Miu Leptonis IV
Barva očí: oranžová
Barva meče: žlutá
Frakce: Řád Jediů
Mistr: Kerm Desert, Champbacca

Vzhled

Oranžová Twi'lečka, ze které by jednou určitě vyrostl výstavní kousek, kdyby neumřela ve třinácti letech.

Povaha

Po pár letech soustavného deptání svým prvním, lehce despoticky elitářským mistrem se z Orn stala sice ambiciózní, leč uzavřená slečna s notnou dávkou entuziasmu pro šerm, zbraně a armádní techniku obecně. Chránila se před zlým okolním světem uzavřením do svého vlastního a místo chůze charakteristicky hopsala. Přátel v chrámu moc neměla, ale celkem si rozuměla s Derkem Yallem.

Rodina

Matka Taa Zhar, otec Guun Koy, oficiálně neznámý.

Dovednosti

Byla mladá a tedy ve většině technik nezkušená, zejména v boji se dvěma meči zároveň, o což se ale o to víc snažila.
Vykazovala značný talent na sledování vzdálených míst pomocí Síly, ale nedostala příležitost ho náležitě rozvinout.
Byla zdatnou tanečnicí a taneční prvky využívala i ve své vlastní variaci na soresu.

Životopis

Před rozkazem 66

Narodila se na Rylothu a již v raném věku byla odhalena její citlivost na Sílu, takže byla jako dvouleté dítě odvedena do chrámu na Coruscantu a začala se věnovat výcviku. Její snahy si brzy všiml mistr Kerm a přijal ji jako svou padawan, nicméně ona toho později spíš litovala, protože po zkušenostech s předchozími učedníky poněkud zahořkl a byl až zbytečně přísný.
Krátce před bitvou o Geonosis s ním letěla na Bespin vyřešit jakýsi spor o nové naleziště plynu a tam osiřela, neboť jejího mistra zabili droidi Cebbara Dora. Naštěstí byl poblíž planetární pozorovatel, který učednici včas zachránil a následně jí pomohl dokončit misi.
Po návratu na Coruscant formálně požádala radu o přidělení nového mistra, ale než stačila žádost projít náležitými kanály, vypukla krize na Geonosis. Orn tam strašně moc chtěla, protože jí planeta připomínala rodný svět a protože chtěla zachránit senátorku Amidalu, svůj vzor, nicméně jako bezprizorní padawan neměla nárok, dokud se nad ní nesmiloval právě mistr Champbacca. Ten ji ve zrychleném řízení přijal za padawan, na Geonosis letěl s ní a postaral se o to, aby tam nezahynula hned v prvních minutách bitvy. Po úvodním konfliktu v aréně se Orn nicméně přidala k elitnímu oddílu klonů a opět se shledali až po bitvě.
Po návratu do chrámu byli společně s mistrem Denyzzem a jeho padawan posláni prošetřit vraždu na Miu Leptonis IV, ze které byl podezřelý odpadlý rytíř Taco Donos, a Orn se v jejím průběhu usmažila v přetížené strojovně sestřelené Darkrider's Heart.

Občanská válka

Občanské války se nedožila, její ostatky byly zakopány někde na Miu Leptonis IV. Meče, které po ní zbyly, obohatily sbírku součástek enklávy.

d20

Jedi Guardian 5
Tumble +10, Farseeing +8, Entertain (dance) +8, Enhance Senses +7, Jump +7
Cosmopolitan (Entertain), Acrobatic, Two-Weapon Fighting