Oranžová wopička

Oranžová wopička byl nóbl klub v nepříliš nóbl vesničce Raindale na Miu Leptonis IV. Nacházel se v jediné dvoupatrové budově ve vesnici a dovnitř se nedostal jen tak někdo. Nebyl to výdělečný projekt a živořil většinu své existence.

Historie

Založen byl až roku 21 BBY, neboť dříve nebyl ve vesničce dostatek potenciálních klientů a ani potom to nebyla žádná sláva. Důvodem tamního elitářství bylo také to, že majitelé nakoupili málo piva na zahajovací večer a báli se, že jim to tam přijde zkontrolovat a během chvíle vypít konkurence ze Zeleného lampionu.1 Pivo pak z nápojového lístku úplně zmizelo, podával se tam zejména dražší tvrdý alkohol z dovozu, který si mohlo dovolit jen pár místních.
V roce 19 BBY se tam celkem snadno dostaly Jessica Karnis i Joya Brannigan,2 ale už po pár minutách si uvědomily, že není o co stát, a zase odešly. V témže roce se v Oranžové wopičce konala svatba a při té příležitosti se majitelé rozhodli objednat alespoň pár bas piva lahvového. Vybírali mezi Duffem, Duffem Light a Tariským prazdrojem, vybrali pivo poslední a jistý zánik tak nezažehnali.3 Jedním z mála pravidelných návštěvníků byl Envii Laasaen, který se tam rád stavoval po náročném dni v salonu.
Roku 10 BBY klub definitivně zkrachoval, ale jeho provozovatelé nelenili, pronajali si kulturní dům v nedalekém Fogsmeade a založili tam mnohem úspěšnější bar Wospalá díra.