On

On byl měňavec, který kradl identity a byl znám pod mnoha jmény - Gurrgur, Komorr Ferdeng, Xingo a další. S pomocí Wyrrgyho se dostal z imperiálního pracovního tábora a nějakou dobu s ním cestoval a konal dobro. Pak se přidal k inkvizitorovi Honndarsovi a operoval jako zrádce ve skupině za účelem dopadení Woallca Con-Denyzze. Byl odhalen a po několika neúspěšných pokusech byl za trest Honndarsem uvězněn ve stázovém poli na Ugiva Cortax.
Probuzen byl inkvizitorem Rodennyelem Tonewym a dostal nový úkol, polapit Kody-Kanna Tonewyho.
Skupinu dopadl v soustavě Yharn a společně s ní bojoval se sektou K’sulmatha. Ve zmatku zabil Xinga, vzal na sebe jeho podobu a opustil nepovšimnut skupinu i inkvizitorské závazky.

[„Napamatuju se, že bych někdy míval koberec."]
- Wyrrgy se škrábe na hlavě a přemýšlí, jestli nejít Ona v podobě koberce vyklepat

Jméno: On
Rasa: měňavec
Rok narození: ?
Planeta narození: ?
Barva meče: červená
Mistr: Woallc Con-Denyzz, inkvizitor Honndars

Vzhled

Jako měňavec byl samozřejmě ohyzda. Bral identity a vzhled svých obětí, takže mohl vypadat, jak chtěl.

Povaha

Zbabělec. Trápil ho skličující strach ze samoty. Psychopat schopný kvůli svému prospěchu zabít kohokoliv.
Pokud by mu někdo viděl do hlavy, zjistil by, že sám sebe oslovuje jako On.
Odmalička byl za outsidera, žil bez přátel. Kvůli tomu jej užíral strach ze samoty. Kvůli nepřiměřenému nátlaku rodičů se z něj stal sociopat se slabě vyvinutou schopností empatie.

Rodina

Jeho rodiče byli despotičtí a nepřiměřeně na něj tlačili kvůli tomu, že nedokázal dostatečně rychle ovládnout své transformační schopnosti. Nikdy si nevšimli jeho citlivosti k Síle.

Dovednosti

Talentovaný zloděj těl i identit. Zákeřný samouk, který mistrně zvládal improvizovaný souboj a boj o přežití. Silné spojení se Silou.

Životopis

Před rozkazem 66

Skutečné jméno se ztratilo v historii. Díky množství identit si už sám nevzpomínal, jak se jmenoval, a kvůli špatným vzpomínkám z dětství se ke své minulosti nechtěl vracet.
Ve třinácti letech zabil v lese kolemjdoucí dítě, které znal z rodného města. Přebral jeho identitu a z pocitu síly a moci, který tím získal, byl takřka opilý. Utekl z domova a od té doby kradl životy jiných. Věděl o sobě, že on sám byl slabý a zbabělý, a ta pravda se mu hnusila. Raději žil životy svých obětí.

Občanská válka

14 BBY
Byl lapen imperiálními silami nad mrtvým tělem své další oběti. Byl odsouzen na doživotí v pracovním nápravném táboře na Fisupu VI. Ani imperiálové netušili, že byl měňavec. Několik let živořil sám v táboře, nikdo jej neměl rád a sám se utápěl ve své zbabělosti.

10 BBY
Někdy během tohoto roku k němu došla šeptanda, že jistý Wookiee plánuje vzpouru a útěk. Během těžby úmyslně způsobil sesuv a během zmatku zabil Gurrgura, člena rebelující skupiny, a přebral jeho identitu i místo ve skupině, aby se dostal pryč.
V kruhu nově nabytých spolubojovníků se opíjel pocitem bezpečí, a tak si ponechal identitu Gurrgura a zůstal s nimi.

8 BBY
Situace se změnila, když jim na paty začalo po osvobození mistra Woallca Con-Denyzze z Lictoru šlapat Impérium a hlavně vytrvalý inkvizitor Honndars. On začal pochybovat o síle své skupiny a raději se od ostatních oddělil. Našel a zabil imperiálního důstojníka jménem Komorr Ferdeng, kterému ukradl identitu. I tak byl však lapen Honndarsem, ale dobrovolně se k němu přidal.
Honndars v něm uviděl nově nabytou výhodu. Podrobil ho ukvapenému, ale dostačujícímu výcviku. On byl přesvědčen, že skrze temnou stranu Síly dosáhl síly a odvahy, která mu celý život chyběla. I tak se nikdy nevrátil ke své pravé podobě a identitě, kterou byl stále znechucen.
Honndars poslal Ona, aby vyhledal skupinu a posílal mu zprávy o jejich pohybu a plánech. Do skupiny se On vrátil v podobě Gurrgura.
Jako prvního si vytipoval Sadina, kterému vždy záviděl jeho odvahu a cílevědomost, a zradil ho jako prvního. Honndars ho díky zradě zajal a po dlouhém a zarputilém mučení zlomil jeho vůli a přetáhl ho na temnou stranu Síly.

7 BBY
Skupina byla po ztrátě Sadina velice opatrná, a tak On neměl možnost posílat aktuální zprávy o Denyzzově poloze. Jedi byl stále v pohybu a nesetrvával dlouze na stejném místě. On alespoň využil situace a nechal se od Denyzze učit tajemství Silových iluzí. Podařilo se mu nahlodat Jerga a postupně jej přetáhl na svou, temnou stranu.
Mistr Jedi nakonec odhalil, kdo ve skutečnosti On je. Měňavec na sebe vzal podobu Ferdenga, a pokusil se Denyzze zabít. Neúspěšně, byl poražen a zbaběle utekl jen díky pomoci Jerga.
Aby aspoň trochu potěšil svého mistra, uskutečnil ukvapený Jergův plán na zajmutí skupiny. Plán opět selhal. Puntičkářský Honndars byl zklamán dalším nezdarem a za trest Ona uvěznil do stázového pole ve svém paláci na Ugiva Cortax.

6 BBY
Po smrti Honndarse a po několikaměsíčním vězení byl propuštěn a osvobozen inkvizitorem Rodennyelem Tonewym, kterému slíbil svou věrnost.
Dostal oficiálně status imperiálního inkvizitora a stal se Rodyho přisluhovačem.
Jeho nadřízený mu nařídili, aby našel skupinu a zajal muže jménem Kody-Kann Tonewy.
Skupinu vystopoval na Yaga Minor. Zde přebral velení imperiálního komanda, se kterým se vydal zaútočit na skupinu. Podařilo se mu to a dokonce ji rozdělil na dvě části. V zapadlých uličkách s komandem dostihl jednu část, Kody-Kanna, Paccla a jemu neznámého Verpina Xinga. V nastalém souboji zemřel Pacclo pod palbou z blasterů, Xinga On přetnul v pase a Kodyho porazil v souboji na meče. V okovech ho následně odvezl z planety a Xinga ponechal na místě své smrti.
Pro Lorrdiana připravil drsné mučení, až se jeho vůle podvolila a propadl temnotě. On jej poslal na průchod Temným labyrintem, aby posílil Kodyho pouto s temnotou.
Jeho plán ale selhal – Kody se průchodem labyrintem paradoxně vrátil ke světlu, v souboji Ona porazil a utekl, což se mu podařilo s pomocí ostatních ze skupiny, kteří jej přiletěli zachránit.

O několik týdnů později dostal od svého pána souřadnice planety Bwyrgen, na kterou se měl vydat a podrobit si skupinu.
Planetě vládla stará a mocná sekta uctívající temného boha Urumurose, která byla sice věrná Impériu, ale ve skutečnosti byla spící hrozbou. Hned jak On přiletěl, dle příkazu Rodyho využil imperiální jednotky ze sousední planety Herto Pat a zaútočil na sídlo sekty.
Imperiální jednotky pevnost dobyly a On ve vzniklém zmatku pronikl do tajného komplexu pod pevností.
V trůnním sále Di-Bonů se zalekl brutální moci temné strany, když spatřil, co udělala s Wyrrgym, a na krátko se přidal v boji proti nohsledům sekty na stranu skupiny. Sám zabil Nurrise Taltapese.
V průběhu bojů byl více a více vyděšený Wyrrgyho běsněním a uvědomoval si obrovské riziko, kterému se vystavoval, když se snažil tuto skupinu porazit, ba dokonce s ní být. Zbaběle zaútočil na Xinga, zabil ho a jeho tělo vhodil do lávy. Sám přebral jeho identitu, aby se mu podařilo vyskočit z toho šíleného kolotoče.
Po útěku Wyrrgyho skupina zjišťovala ztráty. On v podobě Xinga oznámil ostatním, že Ferdenga porazil v souboji a jeho tělo zmizelo v magmatu. Poté se s ostatními pod svou novou identitou nepoznán rozloučil a utekl jak od skupiny, tak od svých závazků vůči Rodymu.

Legacy

Jeho osud je neznámý.