Omnimor

Omnimor byl černý Wookiee z Kashyyyku, hostinský U Dvou ryyků. Moc toho nenamluvil, ale o pivu věděl všechno a v životě nenatočil podmírák.

Historie

Narodil se v Ittummi v roce 121 BBY, ale ačkoliv si občas rád zazuřil, berserkerem se nikdy nestal a radši se od otce učil čepovat pivo a starat o hospodu, kterou po jeho smrti zdědil. Byl svému otci důstojným nástupcem, pokračoval v nekompromisním vyhazování kuřáků, zaměstnával místní servírky a sem tam nechal dovézt pár lahví Zlatopalce. Poslední velkou objednávku přijal krátce před vydáním rozkazu 66, takže jí velká část padla na následné smuteční hostině k uctění památky padlých od Kachirha.
Čepování se věnoval i v době, kdy byl Kashyyyk systematicky zotročován. Ittummi pro svou odlehlou polohu a nevelkou populaci nepředstavovalo lákavý cíl otrokářů, nějakou dobu odolávalo a Omnimorův největší problém tak tkvěl v tom, že ustaly dodávky kvalitního domácího piva. Řešil to tím, že vařil svoje vlastní, ne moc dobré, ale se srdíčkem, a skalní štamgasty si tak udržel.
V roce 7 BBY se stal otcem Panchah, kterou si upekl na jedné oslavě s Chichimeccou, dcerou náčelníka Kichinally. Rodina pak držela pohromadě víceméně jenom kvůli tomu, aby malá neměla trauma, a Omnimor se z ní snažil vychovat svou nástupkyni, ale tchán mu to kazil. Rok před bitvou o Yavin byli všichni tři při imperiálním nájezdu navzdory jeho pokusům bránit je Chalcuchimovou čepelí chyceni, vybaveni inhibičními čipy a nahnáni do Tábora 52, okopávat kashyyycký chmel.
Tam Omnimor krátce před zásahem kashyyckého odboje zemřel na podvýživu spojenou s fyzickým vyčerpáním.