Odulla the Hutt

Odulla byl Hutt z Nal Hutta, který přibližně od roku 300 BBY sídlil na planetě Ryloth, ovládal tamní černý trh a většinu svého života se považoval za samici.
Ačkoliv byla Odulla extrémně zvrhlá a celkem se to o ní vědělo1, proslula hlavně jako sečtělá mecenáška umění a kromě koření obchodovala spíš s ním než s otroky nebo jiným kontrolovaným zbožím. Při jednáních byla relativně příjemná až přátelská, ale nebála se přitlačit, zejména pokud šlo o jednání s agresivnějším Huttem, který usiloval o její místo. Borvo byl jejím spojencem, získala díky němu několik vzácných uměleckých děl z Naboo, a dokonce spolu plánovali potomka, nicméně z toho nakonec sešlo.

Historie

Než se stala šéfem filiálky na Rylothu, pracovala pro Kartel jako obchodník s informacemi, takže měla k dispozici značně rozsáhlou síť informátorů, mezi něž od roku 10 BBY patřila i Joya Brannigan.
V roce 9 BBY pro ni Krassus Destriel chvíli pašoval sochy, ale nebavilo ho to a po týdnu dal výpověď. Krátkodobá byla rovněž její spolupráce s Hugem Bodanim, který jí sice nabídl několik vzácných předmětů, ale jen minimum z nich mělo nějakou uměleckou hodnotu.
Od roku 7 BBY pro ni jako pašerák uměleckých předmětů pracoval Byorn Im'jia a přibližně ve stejné době zaměstnala i Zetu, talentovanou twi'leckou tanečnici a tlumočnici s tajemnou minulostí a hmatatelnou nenávistí vůči Zygerrianům. A s ní pravděpodobně ještě alespoň jednoho dalšího měňavce2.
Blíže neurčenou dobu někdy za Impéria byla kurátorkou její sbírky Nina Michaelis.
U jejího dvora byl často k vidění i vysloužilý herec Treyjo, kterému Odulla jako velká fanynka nabídla pokojné místo na důchod výměnou za to, že se s ní občas ukáže na veřejnosti a bude jí vyprávět historky z natáčení jejích oblíbených holofilmů.

d20

Scoundrel 2 / Noble 3 / Crime Lord 5
Bluff +19, Gather Information +19, Diplomacy +17, Knowledge (art) +15, Knowledge (black market, bureaucracy, business, history, politics, streetwise) +12
Street Smart, Infamy, Resist Poison, Influence, Living History
Blackmail