Nutrie

„Serte na to, kundy, zteplá vám pivo.“
- Nutrie, poslední slova

Nutrie byl Dug z Malastare, zakládající člen kapely Ding Dong Dugs. Byl to punker tělem i duší, nosil číro a hrál na bubny, byl kurevsky sprostý, strašně hulákal, obnažoval se a ostatní v kapele ho ani náhodou nepřeprali. Kdykoliv se někdo zeptal na původ jeho podivné přezdívky, poslal ho do píči.1

Historie

Narodil se roku 85 BBY v Pixelitu a i když se mohl stát daňovým poradcem jako jeho rodiče, vykašlal se na to, šel si po svém a svůj život zasvětil punku.
Už od svých patnácti se živil pouličním uměním, kdy stával na rušných křižovatkách a zpíval o tom, co zrovna považoval za ožehavé společenské téma, nejčastěji tedy bídný život Dugů pod nadvládou Granů. Ač to dělal hlavně kvůli vlastnímu sebevyjádření a moc si tím nevydělal, jeho umění ovlivnilo nejednoho Grana, který to náhodou slyšel, mezi nimi například i pozdějšího lovce Vočka.
V roce 43 BBY se Nutrie v Dongově doupěti sešel se skupinou mladých, ale nadějných muzikantů, s nimiž se obratem porval a založili kapelu. Měl v ní hlavní slovo, slušně ji rozjel a mlaďoši se od něj leccos naučili.
O necelý rok později byl však při hospodské rvačce s Grany smrtelně raněn třískou z tága2 a krátce po vítězství Dugů vykrvácel. Jeho pozici manažera a zároveň největšího punkera ještě téhož dne převzal Smeták, v Dongově doupěti mu pak majitel postavil památní sochu, která tam vydržela i za dob Impéria.