Nostromo

Nostromo byla loď třídy Consular, kterou někdy před začátkem klonových válek odkoupil Pastar ve výprodeji vysloužilé republikové techniky a zachránil ji tak před sešrotováním. V následujících letech ji opravil, udržoval a využíval ve své kurýrní činnosti. Nejčastěji přepravovala důležité zboží a osoby, například Memectala, ze sektoru Mytaranor do okolí Nal Hutta a celkově Huttského prostoru, ještě před válkou dopravila značné množství materiálu Hessce na Alaris Prime a v posledním roce války pak přepravila Karrotku a Zylvarra z Nar Shaddaa na Kashyyyk.
Po převratu se musela vyhýbat Trandoshe, kde nebyl její pilot jakožto kolaborant vítán, a soustředila se na Huttský prostor. Tam ji krátce před zničením Hvězdy smrti lokalizoval Lazslo, který Pastara odchytil a předal Trandoshanům.
Loď zůstala na přistávací plošině ve Vertical City a po čase byla odtažena. Pastar ji ale po svém osvobození z Tábora 52 s pomocí Krassuse Destriela, Williama Wayuuna, Champbaccy, Chlouppka a Fidorkky našel, zaplatil za ni mastné penále a po mezipřistání na Jolly Jediovi přizval na palubu Balmorru a hlavně Sulacca.
S nimi pak vyrazil na Manaan, podívat se po vhodných korýších do nádrží na Jolly Jediovi a zároveň na jejich svatební cestu.

215006.jpg