Noc v muzeu

Noc v muzeu: 15. 8. 0 ABY
Kdo se zúčastnil: Banana Brannigan, Neera Neerix, Pitas, Rufallo, Štěkna
Místo určení: Střední pás, sektor Chommell, Naboo, muzeum v Theedu

Úvod do děje

Povstalci zjistili, kde se nachází zachovalý exemplář mandalorianského baziliščího droida, a protože ho potřebovali pro svůj plán k záchraně Emily z Citadely, vydali se ho krátce po založení stanoviště Alfa na Oarligu uloupit. Protože od Ronieho věděli, že ke zprovoznění stroje potřebují ještě řídící jednotku, hodila je Leela na Mořském koníkovi nejdřív na Rori, kam jim ji nechal poslat Hutt Somro.
Společně se dvěma Mandaloriany, kteří tam na Hubeném Hubertovi přivezli bonus v podobě zmražené Carke, se pak přesunuli do hlavního města Naboo, kde měly za pět dní začít oslavy dne přistání prvních kolonistů, jejichž součástí měl být i pompézní ohňostroj. Rozhodli se, že ho využijí k maskování hluku z jejich akce, a na plánování tak měli poměrně dost času. Prošli si cílové muzeum jako návštěvníci, Neera a Rufallo se v něm nechali zaměstnat, Pitas s kolegou pracovali na vyřazení alarmu a Štěkna míchala uspávadlo.

Detaily

15. 8. 0 ABY

18:50 Neera nabídla před odchodem všem kolegům z noční směny sušenky, pizza rolky a nápoj od babičky na rozloučenou, aby jim nebylo tolik líto, že zmeškají oslavy. Ve všem bylo Štěknou profesionálně odměřené uspávadlo.
22:00 Hlídači začali jeden po druhém odpadávat. Jen dva neusnuli spánkem spravedlivých, a to proto, že jeden ve velínu byl vegan a druhému, psovodovi, všechno sežral pes.
22:02 Zbylý hlídač ve velínu si všiml podezřele hlubokého spánku svých kolegů, ze kterého je nebylo možné probudit. Vysílačkou zavolal ostatním, co se děje. Rufallo se vydal k němu. Hlídač se pokusil zavolat záchranku, ale Pitas s kolegou zavčasu zapnuli rušičku.
22:05 Štěkna s Bananou překonaly plot a skryté za stromy a keři se plížily parkem za muzeem.
22:07 Štěkna přidusila a uspala psovoda křísícího svého miláčka a společně s Bananou se přiblížily k budově, aby se s pomocí vystřelovacích kotev dostaly na třetí patro k oknům do velínu. Rufallo ve velínu zkusil energoobuškem uspat hlídače, ale nesložilo ho to a neskočil ani na hranou gunganskou demenci a spustil alarm.
22:08 Z budovy muzea vyjeli dva strážní droidi. Infiltrátorky vystřelily kotvy, hlídač ve velínu byl na druhý pokus omráčen.
22:09 Štěkně se nepodařilo zachytit, Banana měla větší štěstí, ale svým pohybem se odhalila jednomu z droidů, který po ní začal pálit. Minul a Štěkna mu na oplátku při druhém pokusu s kotvou prostřelila hruď iontovým blasterem. Rufallo zavřel dveře do velícího centra, aby se tam nedostali další droidi, kterých se po muzeu probrala celá hromada.
22:10 Druhý droid po nich pálil, ale obě rebelky už byly na římse a Rufallo jim otevřel okno.
22:11 Banana se snažila prolomit heslo k vypnutí alarmu a droidů a k přístupu do ovládnutí systému. Štěkna zjišťovala, jestli není někde napsané na papírku a přilepené k monitoru.
22:12 Heslo nikde přilepené nebylo, Bananě se přesto podařilo prolomit heslo a deaktivovala hrozbu v podobě droidů.
22:14 Rufallo dal smluvený signál Neeře před budovou, ta ji oběhla a předala Mandalorianům informaci, že vnitřek je zabezpečen a můžou vypnout rušičku. Ostatní mezitím zabezpečovali velín.
22:19 Pitas s kolegou přišli přes zahrady a přinesli svázané spící hlídače a psy.
22:24 Banana se Štěknou došly k baziliškovi a ujistily se, že je pravý.
22:38 Banana nainstalovala řídící jednotku a aplikovala koaxium.
22:39 Začala bootovací sekvence, která měla trvat 20 minut.
22:52 Holky prozkoumaly komnaty patřící Padmé. Banana si odnesla jeden blaster ELG-3A a kufr s šaty pro sebe a pro Neeru. Palpatinovu věž našly zcela prázdnou a dlouho v ní neokouněly.
22:56 Štěkna odmontovala imperiální friťák v kuchyňce a dotlačila ho do výtahu vedoucího k baziliškovi.
23:05 Štěkna vyzkoušela popoletět s lodí, utrhla se z navijáků a přistála u nákladního výtahu.
23:20 Protože do ohňostroje ještě zbývalo dost času, vrátila se Banana do archivů a stáhla digitalizované kopie archivovaných publikací pro pozdější samostudium.

16. 8. 0 ABY

00:00 Se začátkem ohňostroje Rufallo aktivoval plošinu v zahradě, ze které měly vyletět.
00:09 Děvčata na palubě baziliška s pomocí závoje tvořeného ohňostrojem bez povšimnutí odletěla na Rori.
Pitas s kolegou, Rufallo a Neera zajistili místo činu, aby zanechali co nejméně stop, a o dvě hodiny později už v Hubertovi odlétali na Rori. Z Rori se pak společně s baziliškem a Carke přesunuli na Oarlig do Kančího hnízda, kde začaly velké přípravy.

Následky

Povstalci získali nejen fritézu, ale navíc i klíčový prvek pro útok na Citadelu a mohli ho v klidu začít připravovat na výsadek. Kromě toho si také odvezli spoustu informací o technologii Naboo a Gunganů, díky čemuž pak měl výsadek na Karafutu k dispozici gunganský energetický štít.