Nizza

„Uvolni se, neni to teplý.“
- Nizza s neznámým inkvizitorem

Nizza byla dlouhovlasá dívka, která se nepřízní osudu dostala do spárů imperiální Inkvizice.

Jméno: Nizza
Rasa: člověk
Rok narození: 26 BBY
Planeta narození: neznámý
Rok úmrtí: 7 BBY
Planeta úmrtí: Miu Leptonis IV
Barva meče: červená
Frakce: Řád Jedi, později Inkvizice
Mistr: neznámý

Vzhled

Hubená, prsatá blondýna s tetováním na tváři.

Povaha

Velmi narcistická osobnost s psychopatickými sklony. Typ koketující děvky. Nedokázala postát na jednom místě.

Rodina

Neznámá, a to ani jí samotné.

Dležité vztahy

  • Inkvizitor Luc-Nan, který do ní byl beznadějně zamilovaný.

Dovednosti

Uměla to s chlapy a její masáž prostaty byla v Citadele pověstná.

Životopis

Před rozkazem 66

Před rozkazem 66 žila jako členka Řádu Jedi. Mistr jí zemřel rok před čistkou při misi na Malastare.

Občanská válka

Čistku v Chrámu Jedi přežila jen proto, že tou dobou byla v ulicích Coruscantu, a tak jen z povzdálí sledovala stoupající kouř z jejího hořícího domova. Došlo ji, co se děje a utekla hlouběji do útrob Coruscantu. Aby tam přežila, musela nějakou dobu krást, věnovat se prostituci a nakonec se neštítila ani zabít.
Roku 18 BBY (v osmi letech) byla nalezena inkvizitorem Zotharem Hanakem a převezena do Citadely Inkvizice a převychována na inkvizitorku. Během inkvizitorského výcviku se seznámila s Luc-Nanem, který se stal jejím milencem.
V roce 11 BBY byla uznána plnohodnotnou inkvizitorkou. Neúnavně létala z mise na misi a odstraňovala pro Impérium nepohodlné osoby.
Roku 7 BBY se k ní dostala zpráva o Hondarsově plánu na dopadení Denyzze; připojila se z nudy, protože právě neměla nic lepšího na práci a znělo to jako zábava. Na Miu Leptonis IV ji však v souboji na světelné meče rozkrájel Voh-Jin Sanseator Misto.