Nikki

„Že já píča blbá raději nešla na maliny!“
- Nikki při porodu

Nikki byla k Síle citlivá Togruta ze Shili, rytířka Jedi v posledních letech Republiky. Byla menší postavy s červenou pokožkou s modrým a bílým pigmentovým žíháním. Ani po pubertě jí nenarostla prsa, ale doháněla to epesním zadkem. V dětství byla spíš plachá, ale zahnaná do kouta se proměňovala v bestii a málokdo ji pak poznával. S věkem se plachosti téměř zbavila a stala se usměvavou a sebevědomou rytířkou Jedi, která s melancholickou závislostí ujížděla na Nightwitch.

Historie

Narodila se roku 40 BBY na domovské planetě své rasy a v raném věku u ní byla objevena citlivost na Sílu, když během nehody při židlované zlomila soupeřům tři nohy a sedm žeber.1 Krátce nato byla odvedena do Chrámu Jediů na Coruscantu, kde se měla naučit svůj dar ovládat. Jejími nejlepšími přáteli se tam stali Jessica Karnis, s níž statečně čelila patriarchátu,2 a Tyrnis. Jako učednice si po návštěvě Ilumu v roce 33 BBY postavila světelný meč s fialovou čepelí a z nich tří byla prokazatelně nejlepším šermířem. V roce 31 BBY ji za padawan přijala rytířka Kira Lewis a společně pak cestovaly po galaxii, ale často se také vracely do Chrámu. Její mistryně však krátce po bitvě na Geonosis z Řádu odešla a Nikki následně ke zkouškám připravovali různí mistři, mezi nimi chvíli i Wade Fox. Rytířem se stala začátkem druhého roku války, po několika bitvách, v nichž se jako komandér osvědčila.
Jakmile se stala generálem, převzala vlastní vojáky a vedla je na dalších bojištích. Koncem roku 21 BBY potkala při osvobozování Generis od žoldáckých tlup togrutského milicionáře, se kterým při oslavách vítězství otěhotněla. Zjistila to však až s mírným zpožděním, zpanikařila a z Řádu pak neprodleně utekla, načež se usadila v horské salaši na Talusu, kde nad svým jednáním hodlala přemýšlet. Jediným společníkem jí tam byl jednou za čas Far'Kajo, který obýval patnáct kilometrů vzdálenou horáreň.
V září roku 20 BBY, krátce před porodem, se jí podařilo zkontaktovat Jessicu, která za ní přiletěla se svým padawanem Simbaccou. Ti jí pomohli odrodit a následně ji na Miu Leptonis IV pohřbili, protože porod na palubě Rychlého drápu nepřežila. Její dceru ale Jessica profesionálním zákrokem zachránila a ujala se jí.