Nikki

„Že já píča blbá raději nešla na maliny!“
- Nikki při porodu

Nikki byla togrutská dívka, rytířka Jedi.

Historie

Narodila se roku 40 BBY a krátce nato byla odvedena do Chrámu Jediů na Coruscantu. Jejími nejlepšími přáteli se tam stali Jessica Karnis a Tyrnis. Jako učednice si po návštěvě Ilumu postavila světelný meč s fialovou čepelí a v roce 31 BBY ji za padawan přijala rytířka Kira Lewis. Ta však krátce po bitvě na Geonosis z Řádu odešla a Nikki následně ke zkouškám připravovali různí mistři, mezi nimi nějakou chvíli i Wade Fox. Rytířem se stala během klonových válek, kdy byly zkoušky zjednodušeny, aby měl Řád dost generálů.
Vedla tedy vojáky na bojištích a v druhém roce války potkala neznámého togrutského muže, se kterým otěhotněla. Jakmile to zjistila, z Řádu utekla a usadila se v horské salaši na Talusu.
Roku 20 BBY, v termínu porodu, se jí podařilo zkontaktovat Jessicu, která za ní přiletěla se svým padawanem Simbaccou. Ti jí pomohli odrodit a následně ji na Miu Leptonis IV pohřbili, protože porod na palubě Rychlého drápu nepřežila. Její dceru ale Jessica profesionálním zákrokem zachránila a ujala se jí.