Nig'ro

Nig'ro byl Weequay ze Sriluuru, lovec odměn a později ředitel pobočky Pizza the Hutt na Coruscantu.

Historie

Nig’ro se narodil roku 53 BBY na rodné planetě své rasy a už jako dospívající chlapec byl sebrán a naverbován do bojových složek jednoho huttského lorda. Přežil dost dlouho na to, aby se ze služeb Hutta vykoupil, a i když se kvůli tomu musel relativně dost zadlužit, byl svobodný a na splácení svého dluhu vydělával prací pro cech lovců odměn.
Roku 18 BBY vzal kontrakt na skupinu pašeráků, ke které se mezi tím přidal Chadra-fan Asyrk Aatashu. O rok později skupinu dohnal na Dxunu, kde se mu podařilo všechny zajmout. Asyrk mu proklouzl, ale na něj žádná odměna vypsána nebyla, a tak ho to nemuselo ani trápit. Pochytané pašeráky předal zadavateli, shrábl odměnu a dál pracoval na splacení svého dluhu.
V roce 12 BBY odeslal poslední splátku a byl konečně úplně svobodný. Přestěhoval se na Coruscant, kde si brzy našel družku a práci v jedné z poboček Pizza the Hutt. O dva roky později byl povýšen na manažera pobočky a narodila se mu dcera.
Roku 3 BBY byl Nig’ro předsednictvem zvolen na pozici oblastního ředitele a narodila se mu druhá dcera.