Nick Connors

Nick Connors byl člověk z Trantoru, student univerzity na Chandrile.

Historie

Nick se narodil roku 21 BBY a klonové války ho nijak nazatížily. Vyrůstal v dobré rodině střední třídy a po vzniku Impéria se pro něj nic nezměnilo, protože Impérium se na Trantoru chovalo poměrně slušně.
Nickovi šlo jak učení, tak sport, a tak jako dospívající teenager posbíral se svým týmem pár trofejí v hokejbale a roku 1 BBY se díky sportovnímu i prospěchovému stipendiu dostal se na univerzitu na Chandrile, obor genderová studia. Na univerzitě se spřátelil s Gregem, Karlem i Karen. Stali se nerozlučnými přáteli, a protože roku 1 ABY stihli všechny zkoušky v předtermínech, vydali se už začátkem května na pořádný výlet po galaxii.
Dne 12. 5. 1 ABY se na Bimmisaari seznámili s děvčaty Bananou, Emily a Štěknou a společně navštívili Rytmus i další místní pamětihodnosti. Nick si moc rozuměl s Bananou a nemohl na ni přestat myslet ani poté, co mu Štěkna znemožnila posunout jejich porozumění na další úroveň. Strávili s děvčaty dva dny, ale pak se museli rozloučit a jít si po svém. Nick si s Bananou vyměnili kontakty a slíbili si, že si napíšou. Ještě toho dne, 15. 5. 1 ABY, je ale zatkli imperiálové pod vedením Kamila Kreese a odvlekli je za město do hlubokého lesa. Mučením se z nich snažili zjistil vše, co věděli o holkách, se kterými strávili poslední dva dny. Po výslechu je stormtroopeři popravili. Nick měl ale z pekla štěstí a průstřel hlavy přežil, ačkoliv měl na kahánku. Našel ho tam myslivec, kterého přilákal zvuk střelby a který Nicka v kritickém stavu dostal k sobě domů, kde se mu podařilo zachránit mu život.