Neryssa

Neryssa byla členka imperiální Inkvizice. Poněkud bledá, s krátce střiženými blond vlasy a nehezky řezanou tváří, nezřídka si ji pletli s chlapem. Její schopnosti v Síle byly slušné, ale upřednostňovala boj se světelným mečem a nebála se vrhat do prvních linií. Měla intimní vztah s inkvizitorkou Mirandou a netajila to.

Historie

Narodila se roku 29 BBY na Tekillo III a v raném věku byla odvedena do Chrámu na Coruscantu, aby se vyučila rytířkou Jedi. Prošla si společným výcvikem pod mistrem Yodou a během války klonů se jí ujal bývalý mistr šermíř Tycho, protože si všiml jejího talentu na boj se světelným mečem a věřil, že dokáže její občasné záchvaty agresivity nasměrovat správným směrem nebo potlačit. Její výcvik ovšem nedokončil, protože je v jejích deseti letech rozdělil rozkaz 66. Zatímco do jejího mistra střílely klony, Neryssa cestovala hyperprostorem a zastihla ji kódovaná zpráva z Chrámu, ať se okamžitě vrátí. Neryssa uposlechla, ale když viděla, že Chrám hoří, s hrůzou prchla a ukryla se v okolí Sléváren, kde se snažila celému tomu chaosu přijít na kloub. Čím víc toho věděla, tím odhodlanější byla se pomstít a o necelý rok později byla tak zaslepená zlobou, že se ve svých jedenácti letech chtěla vrhnout na Darth Vadera a zničit ho za to, co udělal.
Než se o to ale mohla pokusit, konfrontoval ji v temných uličkách Zothar Hanak, snadno ji přetáhl na temnou stranu a odeslal do inkviziční Citadely na převýchovu. Tam se rychle naučila nejen nenávidět celý vesmír v čele s mladšími žáky Nizzou a Luc-Nanem, kteří si z ní dělali srandu, jak se dalo, ale taky dál zacházet se Silou a světelným mečem.
V roce 15 BBY byla u toho, když Miranda vyslýchala zajatého mistra Jedi, a než si ho převzala Algernnon de Bray, přešel její obdiv k důstojnici ve zvrhlou verzi lásky. Na to, aby následně letěla na Miu Leptonis IV, byla shledána příliš mladou a neschopnou, ale dost možná jí to zachránilo život a ona mohla pokračovat ve výcviku a lovu Jediů, za což ji nová hlava její inkviziční sekce odměňovala osobně.
Když se v roce 7 BBY pořádal zátah na mistra Denyzze, dostala přednost sekce inkvizitora Honndarse, za což byla ale zpětně vzhledem k vysokým ztrátám docela ráda.
Krátce po bitvě o Yavin byly Neryssa s Mirandou převeleny na Dominatrix, aby byly k dispozici Císařově ruce Algernnon de Bray II, která získala nové důkazy o přeživších rozkazu 66 a chystala se na ně zahájit další hon.

d20

Jedi Guardian 3 / Dark Side Devotee 1 / Imperial Inquisitor 4
Intimidate +12, Sense Motive +12, Force Lightning +12, Tumble +10, Enhance Ability +10, See Force +8, Force Grip +7
Iron Will, Skeptical, Power Attack, Track, Dark Side Skill Emphasis (Force Lightning), Sunder, Jedi Hunter, Lightsaber Defense
Tainted, Favoured Enemy (Jedi Guardian)