Nenažraný rancor

Nenažraný rancor byl velký zverimex na Nar Shaddaa. Nacházel se v horních patrech Vertical City a ačkoliv prodejna byla relativně malá, v přilehlých velkoskladech se dalo sehnat prakticky všechno, po čem byla zrovna mezi chovateli poptávka.

Historie

Obchod si v roce 222 BBY otevřela rodinka podnikavých Felucianů, které už nebavilo, jak jim na domovské planetě ničí úrodu divocí rancoři. Prodali pozemek, svezli se s odběratelem na pašerácký měsíc a všechno vrazili do malé maringotky na rušné ulici, z níž prodávali vesměs to samé, co do té doby pěstovali, jen v trochu nižší kvalitě a bez razítka potvrzující zdravotní nezávadnost při konzumaci inteligentními tvory. V následujících letech vydělali dost na to, aby se přesunuli do pevného obchodu, a dokonce expandovali do prostor za ním. Skladiště se od té doby rozrůstalo prakticky neustále, prodejna zůstala stejná. Obchod se pak dědil z generace na generaci, udržoval si úroveň a jediné, čemu se majitelé vždy bránili, byl prodej živého krmiva většího než byli oni sami.
Před pádem Republiky byl jedním z nejvýznačnějších zákazníků Moe Teeq. Po nástupu Impéria se tam stavovali i Champbacca, který tam kupoval kočičí konzervy a ještěrčí vitamíny pro M'Keshe a sebe, a Demonbacca, který zase potřeboval kvalitní granule pro Barrbuchu. Ani jeden přitom nevěděl, že tam chodí ten druhý, a to se tam dva dny před bitvou o Yavin prakticky minuli.