Němý senešal

Němý senešal byla teroristická skupina bojující proti Impériu, kterou založil konfederační admirál Eko.

Historie

Němý senešal byl založen roku 19 BBY, hned poté, co Darth Vader povraždil vedení Konfederace nezávislých systémů a zbytkem velení proletěla zpráva o kapitulaci. Admirál Eko se ale nehodlal vzdát, vzal svou flotilu Omikron a plánoval se s ní schovat v Divokém vesmíru, odkud chtěl vést nesmlouvavou válku s Impériem. Kvůli počítačovému viru, který nakazil 90 % všech jeho lodí, se ale téměř celá flotila ztratila v hyperprostoru a Eko skončil s pouhými třemi křižníky.
I tak se Němý senešal při každé příležitosti pouštěl do Impéria. Po potlačení povstání na Kalee a jejím orbitálním bombardování zařadil Němý senešal vyšší stupeň odporu a jejich akce se často zvrhly v masakr, kde přicházelo o život i nemálo civilistů. Eko tyto činy obhajoval tím, že když se kácí les, létají třísky, a v totální válce prostě k takovým ztrátám dochází.
I přes chybějící podporu zbytku odboje měl Němý senešal dostatek rekrutů, většinou Kaleeshů, a roky tvrdých bojů z nich udělalo ostřílené veterány. Eko ale stále hledal způsob, jak posílit jejich skupinu, a nepřestal tedy nikdy pátrat po své ztracené flotile. Desítky křižníků by mohly snadno osvobodit Kalee i další planety a představovat nárazník imperiálním výbojům do Divokého vesmíru..
Roku 11 BBY skupina vypsala odměnu za nalezení flotily ve výši jednoho milionu kreditů. Akce se zúčastnil i Chlouppek, ale výprava skončila neúspěchem. V následujících letech se nepodařilo pokus o nalezení flotily zopakovat, ale i s tím málem, co měla, vyslyšela skupina roku 0 BBY volání o pomoc při bitvě o Scarif. V bitvě přišla o dva ze tří svých křižníků a utéct se podařilo pouze jejich vlajkové lodi Erogan.
Skupina byla aktivní i nadále, i když ztráta dvou ze tří lodí ji značně oslabila.

Členové