Natalya Saresh

Natalya Saresh byla zelená Twi'lečka z Coruscantu, majitelka hospůdky U Kancléřky Saresh a přímý potomek této nejvyšší kancléřky. Byla zarytou fanynkou kashyyyckého piva, zejména Levhartomuta, a fotbalu, zejména týmu Rakhuuun Red Wings.

Historie

Narodila se roku 99 BBY a už od raného mládí pomáhala otci s péčí o hospůdku. Po jeho předčasné smrti ji převzala se vším všudy, trochu přestavěla a už kolem roku 80 BBY k ní sem tam zašla mistryně Ori-La-Hara pro drby. Podnik a v něm promítané zápasy Rudých křídel s dalšími fotbalovými kluby si záhy oblíbil i její padawan, kterému se jeden čas nadstandardně líbila i právě Natalya, ale kodex nikdy neporušil.
V roce 74 BBY načepovala pivo jak jemu, tak nezletilému Wookiovi, který tam s ním přišel, a získala si v něm dalšího věrného zákazníka. V následujících letech se navzdory pracovnímu vytížení vdala a měla jednu dceru.
Krátce před vypuknutím války klonů hospodu předala dceři a odešla do důchodu, zemřela dva měsíce po vydání rozkazu 66, když jí přívrženec radikálního humanocentrismu hodil do bytu zápalnou láhev.