Naraasirra

Naraasirra byla Wookiee z Kashyyyku, narozená v Tyrvrarru jako dědička rodu Malrys a dvojče Leenncaany.

Historie

Jako dospělá se zamilovala do Arrtharuka, kterého si později i vzala a měla s ním čtyři děti, Wyrrgyho, Salltryna, Kanrryuha a Lauwlyamurry. Ačkoliv ze začátku žili společně nedaleko jeho doků ve Rwookrrorro, rámus spojený s oslavami narození Wyrrgyho ji přiměl navrhnout odstěhování do rodného městečka, kde by děti vyrůstaly ve větším klidu, a prosadila si ho. Manžel se po několika letech navíc ukázal jako nesnesitelný despota, který nedovolil Naraasirr pracovat, a ona tak musela být ženou v domácnosti. Citově se silně navázala na své děti, skrze které unikala ze své neutěšené reality. Po smrti sestry a jejího manžela roku 89 BBY se začala starat o jejich dceru Rradcaru, která hrůzy zavraždění svých rodičů psychicky nikdy nerozchodila.
Po smrti manžela roku 39 BBY si myslela, že přijde úleva, ale nejistota z nového života ji stresovala a trvalo mnoho let, než si zvykla na to, že se může rozhodovat sama za sebe.
Bitvu o Kashyyyk přežila díky synovci a svým dětem, kteří ji zachránili ze zygerrianského kontejneru plného vězňů.
Když pak roku 19 BBY přišlo Impérium a začalo zabavovat jejich rodinný majetek, stavila se na mírný odpor, ale když chtěli odvést i Rradcaru, nehodlala je nechat, a byla v nastalé roztržce zastřelena.