Namia Oreo

citát

Namia Oreo byla givinská doktorka, v bandě Rudých raubířů známá jako doktor Bolíto.

Jméno: Namia Oreo
Rasa: Givin
Rok narození: 30 BBY
Planeta narození: Yag'Dhul
Barva očí: černá

Stručný profil

Namia byla starostlivá ženská, které záleželo na stavu svých pacientů a věnovala se jim na sto třicet procent. Kvůli své profesi byla už značně cynická, ale před běžnými pacienty to úspěšně tajila. Adrenalin při zachraňování životů byl pro ni drogou, ale nebyla žádný sociopat, skutečně jí na životech jejích pacientů záleželo.

Specializace

Její profese na ni kladla vysoké nároky na znalost anatomie a vnitřního fungování mnoha inteligentních bytostí. Neměla ráda amputace, ale když na to přišlo, nebála se konat. Byla odborník na prostetiku.

Zajímavosti

Kapitán si o ní až do své smrti myslel, že je chlap, a byl asi jediný.

Jak se stal Raubířem?

Po vystudování zdravotní fakulty chtěla zažít trochu dobrodružství po galaxii, než aby se upíchla do nějaké nemocnice. Na Raubíře narazila vlastně náhodou, protože při hledání práce na Holonetu narazila na jejich inzerát, který nechal Rurrwag vypracovat poté, co ho přestalo bavit používat místo doktora lodního instalatéra.
Namia se dostavila na pracovní pohovor, aniž by tušila, že jde o práci na pirátské lodi. Pohovor vedl sám kapitán, protože nechtěl nějakého břídila. Namia byla chvíli zaskočena, když si uvědomila, s kým má tu čest, ale zaváhala jen na chvíli. Co záleželo na tom, pro koho bude pracovat? Bude přeci zachraňovat životy. Kapitán s ní byl naprosto spokojen. Plácli si na potvrzení jejich dohody a až potom se ukázalo, že kapitán je ze staré školy a nechce na palubě žádnou ženskou a nevšiml si, že Namia ženou je.
Doktorka se styděla a bála přiznat pravdu, tak s ním souhlasila a od té doby dělala lodního lékaře na palubě Sandokana. Kapitán byl spokojený, protože byla nepostradatelnou členkou posádky a protože si myslel, že je chlap, a ostatní členi posádky mu to nevymlouvali, protože byli rádi, že mají na palubě během cest opačné pohlaví, které jim je tak trochu mámou a někdy i objektem touhy současně.

Potenciália

Stále Raubíř.