Najib-Azhob Orgib

„Kurwa, já bych chcal jak cyp.“
- Najibova ultimátní balicí hláška

Najib-Azhob Orgib byl sullustanský chalan, mechanik a milovník chilli. Jako malý spadl do kotle s kashyyyckým vindaloo a v dospělosti stál za realizací bojového exoskeletu BOOBS.

Jméno: Najib-Azhob Orgib
Rasa: Sullustan
Rok narození: 5. 7. 21 BBY
Planeta narození: Sullust
Barva očí: černá

Vzhled

Normálně vysoký Sullustan, který si nechával růst vousy. Nosil geekovské hadry a přes ně monterky. Voněl po chmelu, vindaloo a agave.

Povaha

Introvertní cholerik, který si velice vážil svých přátel. Sarkastické a cynické hovado, které bylo formováno dospíváním na Malastare. Nikdy se pořádně nevyrovnal se smrtí rodičů a u partnerek hledal chybějící mateřskou lásku.
Byl obětavý a když na to přišlo, nehleděl na své pohodlí a ztráty, když šlo o to splnit důležitý úkol. Miloval popkulturu a byl geek každým coulem.

Rodina

Otec Namil-Azhob Orgib, matka Danbib Orgib.

Dovednosti

Výborný mechanik a konstruktér, pilotování mu šlo taky jedna báseň a uměl skvěle nadávat. Ovládal nejlepší balicí hlášku vesmíru, ale používal ji jen když to bylo opravdu nutné, protože s velkou mocí přichází také velká zodpovědnost. A taky k ní potřeboval radiátor.

Životopis

Před rozkazem 66

Najib se narodil chemiku Namil-Azhob Orgibovi a prodavačce Danbib Orgibové na planetě Sullust. Klonové války byly zápřah pro všechny obyvatele planety a i jeho rodiče přikládali ruce k dílu a i díky jejich úsilí bylo možné dodávat na frontu republikové lodě nejvyšší kvality.
Najib o tom neměl ani páru, batolil se nebo sál mateřské mléko a stejně tak ignoroval i přerod Republiky v Impérium a otcova prorocká slova, že se z toho jednou všichni poserou.

Občanská válka

18 BBY
Najibovi rodiče vzali synátora a vyrazili na galaktický turnaj v pojídání pálivého jídla. Nezbeda se v nestřežený okamžik nahnul nad kotel plný kashyyyckého vindaloo a nemotorně do něj spadl. Naštěstí se neutopil, ani nerozpustil. Byl vyloven rodiči s pomocí kuchaře Ramarrishe a po zbytek šampionátu se mu už nic nestalo. Následky si však nesl až do konce života, neboť se stal takřka závislým na pikantním jídle a do značné míry též imunním vůči kapsaicinu. Ramarrish následně vyhrál první místo za nejlepší vindaloo, což ho přimělo začlenit tajnou přísadu, sullustanské děti, do jeho receptury.

18 - 12 BBY
Úchop Impéria kolem krku Sullustu rostl do té míry, že Najibovi rodiče raději emigrovali, než aby zůstali. Odlétli na Malastare, kde se o malého Najiba starali. Změnu prostředí oslavil tím, že si misku tabasca zjemnil lžičkou přesnídávky.
Ačkoliv byli jeho rodiče trochu rasisti, neměli s Dugy v Panjabu žádné problémy a Najib měl mezi místními dost přátel na to, aby se od nich naučil jejich jadrné nadávky a stal se členem party. Sice trávil mnoho hodin venku s chlapci, ale současně byl také geniálně nadaný v technice. Těsně než bylo Najibovi devět let však do jeho života zavítala tragédie. Vesmírná úplavice se začala šířit jejich městem a oba jeho rodiče onemocněli. On byl jako zázrakem rezistentní.
I přes nákladnou léčbu jim bohužel nebylo pomoci a brzy zemřeli. Z Najiba se stal sirotek, do jeho domu se pozval a nastěhoval gang lichvářů a on zůstal na ulici. Přespával na zadním sedadle starého R-Speederu na místním šrotovišti a nabízel své opravářské schopnosti na ulici za úplatu či něco k jídlu.

12 - 10 BBY
Několik měsíců žil z toho, co mu dobrosrdeční Dugové či turisté odhodili za drobné opravy, které pro ně dělal. Během svého strádání narazil na zvláštního Jawu s robotickými chapadly na zádech. Jawa se jmenoval Kirk a na Malastare ztroskotal. Najib mu nabídl své zadní sedadlo a podělil se s ním i o své jídlo. Během těch pár dní, co spolu byli, se hodně spřátelili a když pak Kirk dostal odvoz na Tatooine, slíbili si, že zůstanou v kontaktu.
Jednoho dne narazil na Wookie s černým pruhem chlupů přes oko a snažil se mu prodat vlastnoručně vyrobené hodinky. Hodinky nechtěl, ale řekl mu, že má rozbitý automat na Martini a že by se mu šiklo, kdyby na něj mrkl. Najib ucítil příležitost a celý šťastný se rozeběhl k chlupáčově lodi, kam se bez problému dostal, našel rozbitý automat a dal se do opravování. Hotové to měl do hodiny a zbytek času trávil vrtáním se v pohonu a kontrolou požární ochrany. Chlupáč se vrátil za několik hodin. Najib čekal, že dostane nějaké kredity a půjde pryč, ale místo toho se mu chlupáč představil jako Chlouppek a po namíchání Martini se zeptal, jestli by mu Najib nechtěl dělat mechanika. Prý zrovna vyhrál podracer v kostkách a hodil by se mu. Najib bez delšího rozmyslu přijal. Chlouppek vyštípal lichváře z Najibova bývalého domu a vyřídil si jeho legální odkup.
Najib ze sebe vymačkával maximum, a i když neměl žádnou technickou školu ani předchozí zkušenosti, velice rychle se adaptoval a nebylo výjimkou, že mu chodily nabídky ze stájí soupeřů, kteří by ho chtěli přibrat k sobě do týmu. Bylo to pro něj potvrzení jeho schopností, ale i když by si přišel třeba na víc peněz, zůstal loajální Chlouppkovi a Raketovým neckám. O všem psal Kirkovi, který měl dílnu a obchod na Tatooine a taky se neměl špatně.
Po sezóně si dal Chlouppek od závodění pauzu a odlétl někam pryč, zatímco nechal Najiba na Malastare, aby mohl dělat na podraceru a hlídat jejich dům. Chlouppek byl pryč několik měsíců, ale sporadicky o sobě dával vědět a posílal kredity na účet, takže neměl Najib strach, že by umřel hlady, a ovlivněn videohrami a animovanými seriály začal v hlavě a později i na papíře pracovat na jednom projektu, ze kterého se vyklubala práce na dlouhé roky.

Když se Chlouppek vrátil, aby stihl začátek nové sezóny, Najib byl zcela zabrán do jeho nového projektu a když o něm chlupáči vyprávěl, ten jeho nadšení sdílel. Najib se dal do budování bitevního brnění, které nezval Battle Oriented Original Bombastic Suit, zkráceně B.O.O.B.S.
Podracer stále udržoval v perfektním stavu, ale při závodech na Tatooinském okruhu došlo k nehodě, která Najiba silně zasáhla. Najib na místo nehody dojel jako první a podařilo se mu chlupáče vyrvat z hořícího stroje. Myslel si, že něco přehlédl a málem způsobil Chlouppkovu smrt, a i když se později ukázalo, že vinu za nehodu nesl Anarad Hutt, který nechal podracer sabotovat, úlevu mu to nepřineslo. Chlouppek se po několika týdnech v nemocnici zvedl z postele, rozloučil se s Najibem a vyrazil se Anaradovi pomstít. Najib zůstal sám, vrátil se na Malastare do jejich domu a věnoval se BOOBS.

10 - 6 BBY
Najib celou dobu pracoval na BOOBS a pro pomoc s výpočty a kontrolu postupu sestrojil malého levitujícího robíka a pojmenoval ho Qido.
Na Malastare se mu žilo dobře, už nebyl úplně nejmenší a i pivko mu bez keců prodali, když v tom se mu jednoho večera ozval Chlouppek. Omluvil se mu, že byl tak dlouho pryč, v rychlosti mu vysvětlil, kde byl a že by se mu teď hodila jeho pomoc. Potřeboval od někoho sehnat droida, se kterým by šlo něco ukrást z nedobytného sejfu.
Najib věděl, že s tím by jim mohl pomoct zrovna Kirk. Odkázal na něj Chlouppka, ale vyžádal si, aby se směl přidat. Chlouppek souhlasil a přibral jej do party k Regidovi, Scarymu, Asyrkovi a Snowflejkovi.
Od Kirka koupili starého sithského droida SAPa, vloupali se do sejfu Anarada Hutta a ukradli mu Perlu nicoty. Když bylo po prácičce a artefakt byl předaný do rukou kriminální lady Sifaly, odlétli na Nar Shaddaa do hospody Modrý Mandalor, kde slavili, seznámil se s Roniem, Emily a Kaily. Ten večer s Emily přišel o panictví a na dlouhé následující roky se do ní bláznivě zamiloval.
Náhle musel Chlouppek kvůli rodinným záležitostem skupinu opustit a oni zůstali samotní.

6 - 4 BBY
Pohrobci strávili v Modrém Mandaloru několik dní a když už to vypadalo, že to rozpustí a Najib se vrátí domů na Malastare, Kaily je poprosila, jestli by s nimi nemohla letět na nějaké dobrodrůžo.

Následovala nějaká dobrodrůža s Kaily, během kterých našli v nějaké hrobce sithský holocron. Asyrk vyhecoval Kaily, aby jej otevřela, ale to se jim vymstilo. Po aktivaci holocronu ji posedl duch Sitha Darth Kerewara a všechny je málem zabil. Regid s Asyrkem jí byli v patách, ostatní se snažili zregenerovat v nemocnici. Když se Najib posbíral dohromady, vrátil se domů a pokračoval v práci s Qidem na BOOBS.

4 BBY
Ozval se mu Chlouppek a měli sraz v Modrém Mandaloru. Z jejich staré party se sešli všichni. Seznámili ho se smutnou zprávou o Kaily. Chlouppek zprávu nenesl nejlépe, ale snažil se a nabídl jim, že je vezme na planetu, kterou za dobu jejich odloučení stihl „osvobodit“. Všichni krom Snowflejka souhlasili. Bílý chlupáč se vrátil na Kashyyyk bojovat proti Impériu po boku Šošonského krále. Pořádně se seznámil s Wyrrgym, Deekem, Kodym a Voh-Jinem.
Když se Wyrrgy ztratil a Chlouppek s Regidem zjistili, kde je, poslal Qida, aby jim poskytl podporu v jejich plánu, jak Wyrrgyho dostat ven. Sám zatím pokračoval v práci na BOOBS. Slavně o několik týdnů později dokončil funkční prototyp a bylo to velké štěstí pro všechny. Na planetu Atalay zaútočí inkvizitor Rodennyel Tonewy se svou flotilou. Těsně před prolomením jejich obrany přiletěly posily v podobě klonových vojáků a Najib v BOOBS sveřepě bojoval proti všem, kteří na něj namíří blasterem. Na konci bitvy byly imperiální lodě sestřeleny a Rody byl poražen. Kody s Rodym odlétli z planety.

Regid zúročil své politické schopnosti a zkušenosti a s Chlouppkem začali s pokusy v navazování dobrých vztahů s místními. Ti oscilovali mezi názorem, že jim pomohli, a tím, že jsou jen noví tyrani, co jim budou říkat, co mají dělat a co ne. Najib byl všem k ruce a každý den pomáhal s odklízením následků bitvy, s čímž mu pomáhala většina skupiny i klonových vojáků. Velice se mu stýskalo po Emily. Probíhalo pročesávání okolních lesů při hledání odbojových imperiálů, bylo jim nabízeno příměří, ale jen pár z nich se skutečně vzdalo a přidalo se na jejich stranu.

3 BBY
Zdrcující teroristický útok v hlavním městě. Byl otráven zdroj pitné vody, tisíce civilistů zemřely. Regid zajistil oficiální komunikaci s místními a slíbil vytvoření speciální skupiny, která s teroristy zatočí. Velitelem skupiny prohlásil Chlouppka a jeho pravou rukou Najiba.

2 BBY
Chlouppek se pohádal s Asyrkem, protože zjistil, že pád Kaily k temnotě víceméně zavinil. Asyrk pak společně s Ještěrem opustili planetu.
Intenzita útoků imperiálů rostla, obětí mezi místními přibývalo. Vznikaly skupiny, které otevřeně projevovaly nenávist ke klonům a skupině. Najibovým zvědům se podařilo odhalit plán imperiálů na ukořistění několika lodí, se kterými chtěli uniknout. Během tvrdého boje byla část skutečně schopná loď ukořistit, ale nepřežila průlet mlhovinou. Poslední zbytky imperiálů se vzdaly.
V místních však stále vřely zle emoce vůči jejich novým, nechtěným sousedům. Chlouppek místnímu šerifovi symbolicky odevzdal svůj světelný meč na důkaz toho, že jim nikdy nechtěli vládnout. Najib si nemyslel, že je to úplně dobrý nápad, a na veřejnosti si zvykl chodit pouze ve své zbroji.

1 - 0 BBY
Najib každou volnou chvíli zlepšoval své brnění a neúnavně se z něj snažil udělat dokonalý ochranný oblek. Po několika týdnech si chtěl dopřát odpočinek a pozval Chlouppka do hospody U Bílé helmy na jedno pivko. Chlouppek bohužel nedorazil a když se po něm po dvou hodinách čekání začal shánět, dozvěděl se, že ho srazil speeder a chlupáč bojoval o život v rukách klonových doktorů.
Najib se vinil z toho, co se stalo, a potřeboval pryč. Nechal se Voh-Jinem odvést domů na Malastare, kde se zavřel v dílně a pokračoval v práci, zatímco u toho chlemtal sám pivo a cpal do sebe vindaloo z bistra naproti.

0 BBY
Zpráva od Chlouppka, že letěl na Nar Shaddaa, přišla vhod a Najib zrovna dokončil další upgrade BOOBS na verzi 33.5. Qido byl nyní integrován do obleku a staral se o výpočetní kapacitu, aby dokázal oblek na Najibovy pohyby reagovat v reálném čase. Naložil do lodi tři basy piv a vyrazil na Nar Shaddaa.

0 ABY
V Modrém Mandaloru se setkal s Chlouppkem, poznal se s Champbaccou a přežil přestřelku vyvolanou imperiály, kteří si začali na Nar Shaddaa dovolovat. Když následně volala Emily, která se přidala ke křupkovému odboji, jestli jsou v pohodě, rozhodl se, že se k ní přidá. Potřeboval se s ní vidět a Chlouppek pro starého kamaráda sotva postřehl, že tam Najib byl.
Na Jolly Jediovi si užil pár nocí v posteli dívky svých snů, ale tahle idylka se rozplynula, když se na scéně objevil Kody, který mu ji prachsprostě přebral. Než se stihl rozkoukat, dostal naléhavou zprávu od Kirka, který byl v nesnázích. Hned se obrátil na kapitána Křupku. Ten poslal záchranný tým, ve kterém Najib vůbec nebyl.
Kirk byl zachráněn, ale Najib byl v hajzlu z Emily, a tak z nhasrání přijal úkol od kapitána Křupky, aby letěl monitorovat okolí Hemer'oi II. Tam zachytil SOS sestřeleného magora a málem byl sám sestřelen imperiály, ale přežil a než se na palubu nastěhovala miliarda chlupáčů, tak asistovat Kirkovi v jeho experimentech.

Potenciália

S nejvyšší pravděpodobností bude asistovat Kirkovi v jeho projektu na výrobu osobní Gravity Gun a snažit se získat zpět srdce Emily.

d20

Tech Specialist 11 / Soldier 3
Knowledge (power armor) +23, Pilot +23, Repair +23, Craft (armor) +22, Astrogate +17, Demolitions +16, Computer Use +14, Disable Device +12, Gather Information +10, Search +10, Listen +6
Gearhead, Skill Emphasis (Craft (armor)), Spacer, Dodge, Heroic Surge, Quick Draw, Point Blank Shot, Rapid Shot
Instant Mastery (Knowledge (popculture)), Tech Specialty (Mastercraft armor +3), Expert (Craft (armor), Knowledge (power armor))