Murrinho

Murrinho byl Wookiee z Kashyyyku, nejlepší střelec a záložní dofukovač FC Fárač, v době kolem bitvy o Yavin poslední žijící člen rodu Kommanch a člen posádky Jolly Jedie.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se v Chenachochanu v roce 81 BBY a jakožto syn náčelníka Pertrra Beztlapa a prapravnuk prasoudruha Marrxe měl otevřené všechny možné dveře. On si však již v mládí vybral fotbal, jemuž propadl, a protože v něm byl nejlepší ve vesnici, dělal svému otci i celému Chenachochanu radost. Ne snad že by to někdy stačilo na lepší než poslední místo, ale byl autorem více než devadesáti procent gólů vstřelených proti FC Hromosvodi a vlastně i celkově.

Občanská válka

Poslední zápas sehráli 15. 5. 19 BBY v Zhamberrce a dost jim ho pokazil pád Republiky. Zatímco většina jeho kolegů stihla prchnout do lesů, on byl v takové euforii z toho, jak přes Saltrina málem dostal druhý gól, že ho snadno lapili otrokáři. Byl poslán do pracovního tábora a díky fyzičce tam nějakou dobu vydržel, byl mu implantován inhibiční čip a on se dožil i přesunu do Tábora 52, kde místo nafouklého kozomuta okopával kashyyycký chmel.
Z koncentračního tábora jej tři týdny po zničení první Hvězdy smrti zachránil kashyyycký odboj vedený Šošonským králem a Murrinho se pak rozhodl připojit k posádce lodi kapitána Simbaccy, protože tam prý na rozdíl od základny v mlhovině Tyyyn měli trávník a nadbytečné orgány přežvýkavců.
Na palubě venatoru sice došlo k několika potyčkám, když vyšlo najevo, že jsou tam i fanoušci a hráči Hromosvodů, ale situaci vyřešily Kerberra s Tublatancou, díky jejichž pohrdání fotbalem se znesvářené strany společně pustily do osvěty a začátkem července 0 ABY založily společný klub, FC Hromfárač.1 Murrinho tam plnil převážně funkci trenéra, ale protože zájemců o fotbal bylo příliš málo, opět se ujal aktivního hraní a střílel a dofukoval tak, že z toho těm usmrkancům kolem přecházel zrak. Ve volbách nového kapitána po závodech na Raxusu Prime dal svůj hlas Garrykovi.
Na to, aby si vůbec všiml nějakého výjimečného stavu, byl příliš zaměstnán snahami vysvětlit pravidla Fordirrovi, ale díky tomu také vůbec nepřekážel při plánování operace Trebuchet ani jinak, což bylo chvalitebné. Než oslavil rok na palubě, dokonce si mezi posádkou nadělal i pár kamarádů, pravděpodobně proto, že se poučil z chyb svých předků a neřešil politiku. Nezajímaly ho ani samičky, a to včetně Branccy a Pennalty, které měl v týmu a vídal se tak s nimi denně.
V polovině března 1 ABY se z kómatu probral Zubacca, který měl k trénování mnohem lepší předpoklady, a Murrinho mu s radostí uvolnil místo hlavního trenéra, protože chtěl být opět v aktivní sestavě a věnovat se hlavně střílení a dofukování.

d20

Fringer 2 / Noble 3
Intimidate +10, Escape Artist +8, Jump +8, Balance +6, Bluff +6, Climb +6, Sense Motive +6, Tumble +6, Diplomacy +5, Gamble +5, Knowledge (football) +5, Spot +5
Steady, Run, Fame