Murrinho

Murrinho byl Wookiee z Kashyyyku, nejlepší střelec a záložní dofukovač FC Fárač, v době kolem bitvy o Yavin poslední žijící člen rodu Kommanch a člen posádky Jolly Jedie. Ačkoliv měl impozantní kapacitu plic, byl mizerný plavec a míval problém s hazardem.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se roku 81 BBY v Chenachochanu a jakožto syn náčelníka Pertrra Beztlapa a prapravnuk prasoudruha Marrxe měl otevřené všechny možné dveře. On si však již v mládí vybral fotbal, jemuž propadl, a protože v něm byl nejlepší ve vesnici, dělal svému otci i celému Chenachochanu radost. Ne snad že by to někdy stačilo na lepší než poslední místo, ale byl autorem nadpoloviční většiny gólů vstřelených v utkáních proti FC Hromosvodi a vlastně i celkově. Nešly mu koncovky a nějaký čas se s tím pokoušel něco dělat, nicméně pak rezignoval a spoléhal na své jiné přednosti. Až do konce války klonů se věnoval jen a jenom fotbalu, o jiné kratochvíle nejevil zájem a kdyby většinu svých výdělků neprosázel a neprohrál, patřil by mezi nejbohatší obyvatele hornické vesničky.

Občanská válka

Poslední zápas sehráli Fárači 15. 5. 19 BBY v Zhamberrce a dost jim ho pokazil pád Republiky. Zatímco většina jeho kolegů stihla prchnout do lesů, on byl v takové euforii z toho, jak přes Saltrina málem dostal svůj historicky třetí gól, že ho snadno lapili otrokáři. Byl poslán do pracovního tábora a díky fyzičce tam nějakou dobu vydržel, byl mu implantován inhibiční čip a on se dožil i přesunu do Tábora 52, kde místo nafouklého kozomuta okopával kashyyycký chmel.
Z koncentračního tábora jej tři týdny po zničení první Hvězdy smrti zachránil kashyyycký odboj vedený Šošonským králem a Murrinho se pak rozhodl připojit k posádce lodi kapitána Simbaccy, protože tam prý na rozdíl od základny v mlhovině Tyyyn měli trávník a nadbytečné orgány přežvýkavců.
Na palubě venatoru sice došlo k několika potyčkám, když vyšlo najevo, že jsou tam i fanoušci a hráči Hromosvodů, ale situaci vyřešily Kerberra s Tublatancou, díky jejichž pohrdání fotbalem se znesvářené strany společně pustily do osvěty a začátkem července 0 ABY založily společný klub, FC Hromfárač.1 Murrinho se tam po letech stagnace opět dostal k aktivnímu hraní a střílel a dofukoval tak, že z toho těm usmrkancům kolem přecházel zrak. Jakožto nejzkušenější přítomný hráč KFL byl jmenován také trenérem, nicméně z toho už takovou radost neměl a dělal to jen proto, že tam nikdo vhodnější nebyl. Ve volbách nového kapitána po závodech na Raxusu Prime dal svůj hlas Garrykovi.
Na to, aby si vůbec všiml nějakého výjimečného stavu, byl příliš zaměstnán snahami vysvětlit pravidla fotbalu Fordirrovi, ale díky tomu také vůbec nepřekážel při plánování operace Trebuchet ani jinak, což bylo chvalitebné. Než oslavil rok na palubě, dokonce si mezi posádkou nadělal i pár kamarádů, vesměs proto, že se poučil z chyb svých předků a neřešil politiku. Nezajímaly ho ani samičky, a to včetně Branccy a Pennalty, které měl v týmu, vídal se s nimi denně a ony o něj sem tam pohledem zavadily.
V polovině března 1 ABY se z kómatu probral Zubacca, který měl k trénování mnohem lepší předpoklady, a Murrinho mu s radostí uvolnil místo hlavního trenéra, protože se chtěl věnovat hlavně střílení a dofukování. Toto jeho rozhodnutí bylo všeobecně považováno za jeho nejlepší koncovku v celé kariéře.2

d20

Fringer 1 / Noble 3 / KFL Player 1
Intimidate +10, Bluff +8, Diplomacy +8, Jump +8, Climb +6, Escape Artist +6, Knowledge (football) +6, Sense Motive +6, Balance +5, Spot +5, Tumble +5, Gamble +4
Improved Initiative, Run, Fame, Heroic Surge, Steady
Specialization (Chaser)