Murrinho

Murrinho byl Wookiee z Kashyyyku, nejlepší střelec a záložní dofukovač FC Fárač a později člen posádky Jolly Jedie.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se v Chenachochanu v roce 81 BBY a jakožto syn náčelníka Pertrra Beztlapa měl otevřené všechny možné dveře. On si však již v mládí vybral fotbal, jemuž propadl, a protože v něm byl nejlepší ve vesnici, dělal svému otci i Chenachochanu radost. Ne snad že by to někdy stačilo na lepší než poslední místo, ale byl autorem více než devadesáti procent gólů vstřelených proti FC Hromosvodi a vlastně i celkově.

Občanská válka

Poslední zápas jim pokazil pád Republiky a on byl krátce poté, co přes Saltrina málem dostal druhý gól, lapen otrokáři a poslán do pracovního tábora. Díky fyzičce tam nějakou dobu vydržel, byl mu implantován inhibiční čip a on se dožil i přesunu do Tábora 52.
Z koncentračního tábora jej tři týdny po zničení první Hvězdy smrti zachránil kashyyycký odboj vedený Šošonským králem a Murrinho se pak rozhodl připojit k posádce lodi kapitána Simbaccy, protože tam prý na rozdíl od základny v mlhovině Tyyyn měli trávník a nadbytečné orgány přežvýkavců.
Na palubě Venatoru sice došlo k několika potyčkám, když vyšlo najevo, že jsou tam i fanoušci a hráči Hromosvodů, ale situaci vyřešily Kerberra s Tublatancou, díky jejichž pohrdání fotbalem se znesvářené strany společně pustily do osvěty a založily společný klub, FC Hromfárač1.

Potenciália

Chvíli zvažoval, že by kariéru pověsil na hřebík a dal se na trénování nové generace, ale protože zájemců o fotbal bylo příliš málo, pokračoval v aktivním hraní.

d20

Fringer 2 / Noble 3
Intimidate +10, Escape Artist +8, Jump +8, Balance +6, Bluff +6, Climb +6, Sense Motive +6, Tumble +6, Diplomacy +5, Gamble +5, Knowledge (football) +5, Spot +5
Steady, Run, Fame