Mufarův světelný meč

„KLAP-KHHHHŽT!“
- Mufarův světelný meč

Mufarův světelný meč byla zbraň inkvizitora Mufara z Rozengardu. Jeho původ byl neznámý, ale vyzařoval rudou čepel a z rukojeti také plasmovou záštitu stejné barvy. Mufar s ním zabil přinejmenším vlastní rodiče a mladšího bratra.
V roce 0 ABY s ním v ruce bránil základnu před vpádem odbojných uživatelů Síly a úspěšně jím ohrožoval Champbaccu, ale pak byl z boku nabrán Fidorkkou a při pádu se lehce zranil o záštitu. V následujících okamžicích přišel nejen o meč, ale i o ruce, když se bývalému mistrovi Jedi podařil bleskový výpad na nechráněné místo, a při úprku neměl čím ho sebrat.
Wookiee meč před pronásledováním Mufarovy kolegyně sebral jako bolestné za to, že Mufara zabít nestihl, a začlenil ho do své sbírky se záměrem používat ho jako odstrašující příklad špatného využití krystalu kyber.
Na marodce na Nar Shaddaa nicméně přemýšlel, jestli by se nedal využít i nějak lépe, a později ho věnoval Grakkusovi výměnou za omilostnění Moz'Goja. Meč se tak stal základem Huttovy nové sbírky a bývalý páníček se k němu jen tak znovu nedostal.