Mufar

Mufar byl Aqualish, inkvizitor rozengardské sekce Inkvizice. Používal archaický světelný meč s plasmovou záštitou. Byl tvrdohlavý a neměl rád, když mu někdo říkal, co má dělat, ale v Inkvizici se ze strachu o rodiče neodvážil ceknout.

Historie

Mufar se narodil v roce 28 BBY a jeho citlivost k Síle se projevila jen tři měsíce po bitvě o Kamino. Jeho rodiče však tuto skutečnost tajili, neboť nechtěli o syna přijít. Díky tomu přečkal celou válku, aniž by jedinkrát spatřil rytíře Jedi, ale když bylo po rozkazu 66, narazil na něj Zothar Hanak.
O pět let později, když byl výcvik s Hanakem u konce, byl přidělen na Rozengard, kde se stal nejlepším z lovců Jediů.
Když zcela propadl temnotě, osobně zašel navštívit svoje rodiče a mladšího bratra a po rodinné večeři je všechny zabil. Tím odstranil jedinou slabost, kterou v životě měl.
Dne 24. 7. 0 ABY byla jejich základna napadena zrovna ve chvíli, kdy si s Ugidou a Carke užívali volna v mučírně. Okamžitě se vydal k hlavní plošině, kde se střetl s mistrem Jedi. Ten ho se štěstím a pomocí wookijské gladiátorky připravil o obě ruce. Zahanbený Mufar pak využil krátkého okamžiku, kdy byli všichni vetřelci zaměstnaní, prchl na nižší podlaží a přes tajnou chodbu se dal na útěk.

d20

Soldier 2 / Dark Side Marauder 6 / Imperial Inquisitor 7
Battlemind +20, Drain Energy +14, Fear +7, Intimidate +6, Survival +6, Tumble +6, Bluff +5, Craft (lightsabers) +5, Demolitions +5, Knowledge (Jedi lore) +5, Swim +5
Headstrong, Power Attack, Track, Improved Martial Arts, Defensive Martial Arts, Combat Reflexes, Unbalance Opponent, Improved Bantha Rush, Weapon Focus (lightsaber), Jedi Hunter
Corrupted, Favoured Enemy (Jedi Guardian)