Mrzout

Mrzout byl droid ze série T7, kterého Wyrrgy našel na Atalay. Přezdívku mu dal Voh-Jin Sanseator Misto, a to kvůli unikátní osobnosti.

Historie

Jeho původ je zahalen tajemstvím, pod sutinami v chrámu na planetě Atalay ho našel až Wyrrgy někdy po roce 4 BBY. Protože byl na droidy expert, okamžitě ho opravil a v jeho databankách našel zajímavé informace jak o řádu Atalay, tak o krystalech, které ale nebyly kompletní a k řešení jeho problému s nerovnováhou se samy o sobě využít nedaly. Droid rovněž přispěl k rozšifrování některých nalezených spisů. Nějakou dobu před bitvou o Yavin si Wyrrgy na doplnění skládačky najal Jhonara Indysse, kterému dal droida k ruce.
Mrzout poskytl Jhonarovi některá vodítka, která společně prověřili a při jejichž sledování procestovali galaxii křížem krážem, až se dostali na Nar Shaddaa.
Tam byl Mrzout několik dní před zničením Hvězdy smrti klíčovým účastníkem operace na získání Deníku Whillů ze sejfu Hutta Grakkuse, šéfa Hutt Townu. Indyss mu droida na oko prodal a ten, jakmile byl rovněž odnesen do skladů k dalším relikviím starých časů, se jednoduše reaktivoval, sebral knihu a uprchl. V patách mu (a následně i Indyssovi) byla spousta Huttových lidí, nicméně do věci se včas vložil Moz'Gojo s Chlouppkem a Champbaccou a ti společnými silami oba zachránili.
Během cesty na Mygeeto byl zavřený ve skladišti na Mozově lodi, kde zůstal i po návratu na Nar Shaddaa a během setkání v Rok'Poku. Když Moz dopravoval Champbaccu a Chlouppka na základnu kashyyyckého odboje v mlhovině Tyyyn, dojel se dobít a Zabrak mu i s lodí uletěl.
Po misi v Táboře 52 si ho však na palubě všiml Chlouppek, který ho okamžitě sbalil a naložil na Jungle Jet, díky čemuž se později droid po několika měsících znovu setkal se svým zachráncem Wyrrgym. Ten si ale zrovna hrál s kovem, co dokázal zastavit čepel světelného meče, a tak na droida asi neměl o moc víc času než na vlastní ženu.
Další osud droida není znám.