Mrsck

Mrsck byl trandoshanský lovec z Alaris Prime. Byl slušný stopař a střelec a taky vlastník epesního kybernetického oka. Měl syna Prscka a jeho nejoblíbenějším jídlem byly langoše.

Historie

Vylíhl se roku 36 BBY ve Valyarru, a to jedněm z prvních trandoshanských kolonistů měsíce, kteří se tam přišli uklidit před některými nehezkostmi jejich domovské planety. Mrsck se odmalička učil stopovat a stavět pasti, ale pacifistická kolonie, v níž se jeho vesnička změnila po příchodu Hessky, ho čím dál víc nudila a v šestnácti z měsíce vypadl, aby si mohl zastřílet po něčem chytřejším.
Do roku 18 BBY pracoval pro Hutta Zorbo, ale ten mu pak nechal pěkně podle a vyloženě pro zábavu useknout obě nohy1 a Mrsck to vzal jako znamení, že je čas změnit zaměstnavatele.2 Ještě na Bespinu se dal dohromady s Kytehem, zygerriánským otrokářem, a v následujících letech pracovali společně.
Hned v roce 16 BBY se jim podařil husarský kousek, kdy v rámci konkurenčního boje o stejný cíl podrazili Kawakara a prodali ho do otroctví. Mrsck sice v potyčce se slavnějším, starším a silnějším lovcem přišel o ruku a oko, ale ruka dorostla a na reputaci tím získal, takže se to vlastně vyplatilo.
Roku 6 BBY zavítal i na Trandoshu a líbilo se mu tam natolik, že si tam pořídil potomka. Samička, která mu snůšku nakladla, však chtěla víc, než na co byl připravený, a tak zase vyrazil do vesmíru a svého potomka poprvé navštívil až v šesti letech.3
V roce 3 BBY odlovili na Matra III v Korporátním sektoru Xaltemozin, ředitelku pojišťovny, která finančně podporovala Kashyyycký odboj.
Krátce po bitvě o Yavin přijali zakázku Kel-Morijského těžebního syndikátu na vystopování neznámých zlodějů, což se jim zpočátku moc nedařilo, ale již velmi brzy se na ně usmálo štěstí a oni získali podobizny tří rebelek, které obratem vyslídili během jejich pobytu na Telero. Najali posily, zničili tamní povstaleckou buňku, kterou trojice cvičila, a napíchli jim loď, kterou následně sledovali na Nar Shaddaa a napráskali Inkvizici, aby měli snazší práci.
Operace neproběhla tak docela podle jeho představ. Ač měli brutální přesilu, byl Mrsck ve špatnou chvíli na špatném místě, jedna z rebelek mu do obličeje vmetla flakónek se skořicí a využila jeho momentální neschopnosti k tomu, aby ho prohodila oknem. Ačkoliv však měl trochu problém s dýcháním a neviděl na jedno oko, díky tomu kybernetickému si zavčas všiml příhodně postaveného hromosvodu, chytil se ho a po pár minutách visení byl Kytehem vyzvednut. Společně pak kontaktovali syndikát, nechali si zaplatit za odstranění jedné škodné, šábli se a šli to zapít něčím, v čem nebyla skořice.
V následujících týdnech si vzal od práce volno a rozhodl se vynahradit Prsckovi všechny ty roky, co na něj kašlal. 3. 8. 0 ABY navštívili Pokladnici luxusu a nasadil ho tam v aréně proti Krvavé lebce. Vsazené peníze prohrál a musel pak chlapce chvilku utěšovat, ale dali si pár langošů a bylo dobře. Účastnil se i následné předváděčky, nicméně jen jako divák a nic do projektu neinvestoval.
Až do dubna roku 1 ABY trávil čas hlavně s Prsckem a říkal si, jestli by přeci jen neměl začít stopovat a střílet něco, co neumí používat granáty nebo skořici, ale pak už ho znovu kontaktoval Kyteh a společně vyrazili pokračovat v získávání slávy a peněz. Kromě toho si ale našli čas také na to, aby rozhýbali Kytehův milostný život, a navštívili Zygerrii, kde se Mrsck snažil mu pomoci s dvořením. Přistupoval k tomu ale příliš jako ještěr, spíš mu to zhoršil4 a ještě rádi pak letěli něco odprásknout.

d20

Scout 6 / Big Game Hunter 1
Hide +12, Listen +11, Survival +11, Spot +10, Craft (traps) +10, Search +8, Profession (hunter) +7, Move Silently +6
Cosmopolitan (Spot), Track, Point Blank Shot, Far Shot, Dodge