Mrsck

Mrsck byl trandoshanský lovec z Alaris Prime. Byl slušný stopař a střelec a kvůli nehodě s pastí taky vlastník epesního kybernetického oka. Měl syna Prscka a jeho nejoblíbenějším jídlem byly langoše.

Historie

Narodil se první vlně trandoshanských kolonistů Alaris Prime někdy kolem roku 36 BBY. Učil se stopovat a stavět pasti, ale pacifistická společnost, v níž žili jeho rodiče, ho nudila a v šestnácti z měsíce vypadl, aby si mohl zastřílet po něčem chytřejším.
Do roku 18 BBY pracoval pro Hutta Zorbo, ale ten mu pak nechal pěkně podle a vyloženě pro zábavu useknout obě nohy1 a Mrsck to vzal jako znamení, že je čas změnit zaměstnavatele.2 Ještě na Bespinu se dal dohromady s Kytehem, zygerriánským otrokářem, a v následujících letech pracovali společně.
Krátce po bitvě o Yavin přijali zakázku Kel-Morijského těžebního syndikátu na vystopování neznámých zlodějů, což se jim zpočátku moc nedařilo, ale již velmi brzy se na ně usmálo štěstí a oni získali podobizny tří rebelek, které obratem vyslídili během jejich pobytu na Telero. Najali posily, zničili tamní povstaleckou buňku, kterou trojice cvičila, a napíchli jim loď, kterou následně sledovali na Nar Shaddaa a napráskali Inkvizici, aby měli snazší práci.
Operace neproběhla tak docela podle jeho představ. Ač měli brutální přesilu, byl Mrsck ve špatnou chvíli na špatném místě, jedna z rebelek mu do obličeje vmetla flakónek se skořicí a využila jeho momentální neschopnosti k tomu, aby ho prohodila oknem. Ačkoliv však měl trochu problém s dýcháním a neviděl na jedno oko, díky tomu kybernetickému si zavčas všiml příhodně postaveného hromosvodu, chytil se ho a po pár minutách visení byl Kytehem vyzvednut. Společně pak kontaktovali syndikát, nechali si zaplatit za odstranění jedné škodné, šábli se a šli to zapít něčím, v čem nebyla skořice.
V následujících týdnech si vzal od práce volno a věnoval se rodině. 3. 8. 0 ABY navštívil i se synem Pokladnici luxusu a nasadil ho tam v aréně proti Krvavé lebce. Vsazené peníze prohrál a musel pak chlapce chvilku utěšovat, ale dali si pár langošů a bylo dobře. Účastnil se i následné předváděčky, nicméně jen jako divák a nic do projektu neinvestoval.

d20

Scout 6 / Big Game Hunter 1
Hide +12, Listen +11, Survival +11, Spot +10, Craft (traps) +10
Cosmopolitan (Spot), Track, Point Blank Shot, Far Shot, Dodge