Moe Teeq

Moe Teeq, v komunitě lovců přezdívaný Vočko, byl Gran z Malastare a slavný lovec živých zvířat, které i sám trénoval pro gladiátorské arény. Patřil mezi nejodvážnější Grany ve vesmíru1 a svá zvířata zpravidla lovil z co nejmenší vzdálenosti, pouze s omračovací pistolí. Byl to samotář, co do divočiny vyrážel zcela sám a najímal si pouze piloty, a fanoušek Ding Dong Dugs.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se roku 73 BBY v Haryaaně a jeho dětství bylo silně ovlivněno tím, že mu Dugové krátce po narození zabili otce. Matka se o něj starala příkladně a zahrnovala ho láskou, nicméně ani tak mu nerozmluvila potřebu se v dospělosti mstít a Moe se tak už v šestnácti nechal přijmout mezi specialisty na odlov Dugů pro nasazení v továrnách. Naučil se toho o nich hodně a spoustu jich v řetězech nahnal do fabriky, ale šťastný přesto nebyl.
V roce 55 BBY zaslechl pouličního umělce zpívat o svobodě a dojalo ho to až k slzám. Uvědomil si, že se nechal zaslepit zlobou a pouze šířil nenávist, v cechu podal výpověď a vrátil se za matkou, která byla za jeho rozhodnutí ráda. Moe strávil pár týdnů doma a vymýšlel, jak odčinit své hříchy, ale nic ho nenapadalo. Nakonec se rozhodl, že alespoň vypadne z jejich planety, a protože měl slušný výcvik v střílení cílů tak, aby byly jen omráčené, zkusil se dát na lovce živé zvěře.2
Zaměřil se na velké predátory, které nebylo snadné minout, a rychle zjistil, že to vynáší víc než otrokářství a ani to není tak morálně závadné. V roce 53 BBY odlovil na Tatooine živé mládě kraytského draka pro palác Hutta Zorbo, v následujících letech dodal spoustu dalších velkých příšer na Colosseus, kde měl dlouhou dobu i pronajatý byt. Už dovážením rancorů, gundarků a podobných monster si vydělával slušné částky, ale protože poptávku svou výkonností docela rychle nasytil, dal se zároveň i na drezuru a i tam slavil velké úspěchy.
Od roku 39 BBY poslouchal Ding Dong Dugs a navštívil i několik jejich koncertů včetně toho v roce 32 BBY, kdy málem probudili Mustakrakishe.
Ani v dobách největší slávy nezapomněl na maminku, se kterou si denně volal, i když byl zrovna v nejhustší džungli,3 a od roku 35 BBY byl jedním z nejdůležitějších zákazníků zverimexu Nenažraný rancor na Nar Shaddaa, protože žrádlo pro rancory a další velká zvířata odebíral po tunách.

Občanská válka

Převrat ho nijak zvlášť nezajímal, jen začal domů posílat více peněz pro matku, která přišla o práci. Ačkoliv možnost vrátit se ke starému povolání byla za nového režimu celkem lákavá, neudělal to a pokračoval v lovu a výcviku dravých šelem.
V roce 17 BBY si od něj jeden zákazník objednal tři koťata nexu. Moe navštívil Cholganu a bez obtíží tam koťata, mezi něž patřil i M'Kesh, odlovil, ale když je pak dovezl na Miu Leptonis IV, kde mělo dojít k předání, klient vycouval a nedostavil se. Moe tedy košík nechal na baru v Zeleném lampionu a šel si po svém. Později nicméně zjistil, že tito menší, ale pořád dost draví tvorové, jsou v mnoha ohledech zajímavější než rancoři a podobně velká stvoření, a začal se primárně zaměřovat na ně.
Ačkoliv měl po bitvě o Yavin už svůj věk, o odchodu do důchodu zatím neuvažoval a pouze se rozhlížel po vhodné planetě, kam by se mohl na stáří uklidit i s matkou a smečkou dobře vycvičených hlídacích nexu.

d20

Scout 4 / Soldier 1 / Slaver 2 / Big Game Hunter 5
Handle Animal +20, Knowledge (wilderness lore) +15, Listen +12, Move Silently +12, Survival +12, Hide +10, Intimidate +10, Jump +10, Knowledge (Dugs) +10, Search +10, Spot +10, Profession (slaver) +8, Ride +8
Sharp-Eyed, Dodge, Track, Point Blank Shot, Mobility, Shady Merchant, Fame, Skill Emphasis (Handle Animal), Rugged, Shot on the Run
Expert Stalker (huge predators, medium predators)