Modrý Mandalor

Modrý Mandalor byla hospoda na Nar Shaddaa, kterou těsně po válce založil Chlouppek s kamarádem Roniem. Nacházel se v jednom z mrakodrapů v Rudém sektoru nedaleko Vystříleného zásobníku a skládal se z lokálu, kuchyně, toalet, skladu a špičkově vybavené ošetřovny. Druhé patro bylo obytné. Nalévali tam téměř vše, ale výsostní postavení měla Janxovka, Taris Urquell, sortiment Tortuga Explosive a archivní kousky od lihobaronů Ch&Ch. Na vše od Bozz Cov se vztahoval přísný zákaz nalévání a pokud byl přítomen druhý majitel, nesmělo se ani vyslovovat toto jméno.

Historie

Podnik byl založen jako splněný sen Mamutomuta Ronieho pár dní po vyhlášení rozkazu 66. Byl zafinancován z peněz lihovaru Ch&Ch ještě před tím, než byl Impériem znárodněn, a šedým spoluvlastníkem byl Chlouppek. Rekonstrukce a přestavba trvala tři měsíce a krátce po oficiálním otevření se stal podnik oázou pirátů a živlů pohrdajících Impériem. Hlavním účelem však bylo poskytovat bezpečné místo pro duhové rytíře v nouzi.
Roku 14 BBY tam Chlouppek před jeho cestou za pomstou nechal Emily. Když se pak za rok vrátil a o několik dní později se málem zabil při autonehodě, ležel v kómatu na ošetřovně, dokud se neprobral. Emily tam pomáhala za barem i v kuchyni. Koncem téhož roku se tam uchytila i Cae, která unikla jen o chlup Impériu.
Roku 9 BBY přibyla další pomocnice, lethanská Twi’lečka Kaily.
V roce 6 BBY Kaily opustila podnik a po Vánocích toho roku ji napodobila i Cae.
Roku 4 BBY byl do Mandaloru nouzově převezen Chlouppek, který málem zařval na Tarisu.
Na začátku roku 0 BBY tam Emily navštívila její máma, bylo to dojemné a Emily pak opustila podnik a přidala se ke Křupkovému odboji.
Dne 7. 3. 0 ABY Champbacca a Chlouppek hospodu vypili na šťastné shledání po 14 letech.
11. 3. 0 ABY se tam plánovala prácička pro Wyrrgyho.
V červnu toho roku bylo Roniemu jasné, že se kolem podezřele moc motají impériálové a Inkvizice. Nehodlal se nechat překvapit, a tak celou hospodu potají vyklidil a nechal ji podminovat.
Dne 7. 6. 0 ABY do hospody vběhla jednotka stormtrooperů pod velením inkvizitorky Lenico a miny detonovaly. Exploze otřásla celou ulicí a vnitřek podniku byl zcela zničen.
Hospoda byla zničena a s obnovením Mamutomutů a aktivnímho odporu proti Impériu bylo výhledově nepravděpodobné, že by ji v brzké době znovu rozjeli.

Potencionália

V budoucnu, pokud to Ronie přežije, spíš otevře novou, která by se ale už jmenovala Rudý Baron.