Michurrin

[„Neříkal jsi, že jsi šlechtic?“]
[„Šlechtitel!“]
- Michurrin vyvádí Tublatancu z omylu

Michurrin byl Wookiee z Kashyyyku, syn Gagarrina a údajně prapotomek Geroje, absolvent zemědělské univerzity ve Rwookrrorro, jeden z kolonistů Alaris Prime a proslulý šlechtitel jablek.

Historie

Narodil se v Karrambaculleku přibližně ve stejnou dobu jako pozdější náčelník Churr a v mládí byli natolik dobrými přáteli, že se stali pokrevními bratry. Zůstali v kontaktu i poté, co Michurrin nastoupil na univerzitu a věnoval se výzkumu, zatímco Churr zůstal v jejich rodném městě a dělal ochranku svému otci. Jejich přátelství dostalo silně zabrat někdy před rokem 69 BBY, kdy se z nich stali i bratři eskymáčtí, neboť se oba dvořili Tublatance z Tunnatutikanu. Michurrin naštěstí včas pochopil, že nemá šanci, vycouval a v roce 39 BBY se přesunul s první vlnou kolonistů na Alaris Prime, kde mohl v praxi plně rozvinout svůj talent na křížení a šlechtění ovocných stromů. Jen co byla dobojována krátká válka s Obchodní federací, zřídil si několik sadů a čaroval tam tak, že brzy upoutal pozornost nejen konkurenčních vědců. Jeho jablka roubovaná na podnože z wroshyrů například získala nejednu cenu a s oblibou je užíval i Tonly Nyn, ale zasloužil se také o vyšlechtění několika odrůd, které lépe snášely extrémní teploty.
Jeho kariéru přerušilo zotročení Impériem, které ho krátce po zničení první Hvězdy smrti chtělo nuceně nasadit na stavbě té druhé. Naštěstí byl během mezipřistání v Táboře 52 zachráněn kashyyyckým odbojem pod vedením Šošonského krále a mohl se tak jako svobodný Wookiee přesunout na Jolly Jedie, kde pomáhal kapitánu Křupkovi s péčí o stromy a s optimalizací výnosnosti plodin pro nově navýšené stavy posádky.

d20

Tech Specialist 10
Craft (fertilizers, lab equipment, plant grafts) +16, Knowledge (agriculture, botany, plant breeding), Search +14, Demolitions +10, Disable Device +10
Headstrong, Skill Emphasis (Craft (lab equipment)), Perfect Memory, Inventor, Steady, Fame
Instant Mastery (Knowledge (botany)), Tech Specialty (Mastercraft (plant grafts, lab equipment)), Expert (Craft (plant grafts, fertilizers))