Memento Venari

Memento Venari byl podnik na Nar Shaddaa. Navzdory honosnému názvu to byla klasická hospoda s boxy, kde se rádi setkávali Mandaloriani a kde se daly sledovat závody kluzáků. Smrdělo to tam alkoholem a tabákem a nad barem byla vycpaná hlava nějakého ještěra.
Specialitou podniku byly pikantní kiffarské nudle a točili tam Pažouta.

Historie

Fungovala už nějaký čas před válkou klonů, ale v roce 21 BBY ji vymlátila čerstvě osvobozená Fidorkka a Chlouppek a Champbacca ji tak nemohli vypít během pánské jízdy, protože byla v rekonstrukci.
V roce 19 BBY, krátce po vyhlášení rozkazu 66, se tam s Chlouppkem podíval Wyrrgy a oba se tam snažili dovolat svým kontaktům. Chlouppek se tam potkal se štamgasty Erwinem, Noxem a Screewem a při čekání na odpověď od Ronieho společně vypili přinejmenším všechnu zelenou. Význam hospody na několik dalších let upadl, protože štamgasti pak začali chodit do lepšího Modrého Mandaloru, ale když ten v roce 0 ABY vyletěl do vzduchu, oprášili majitelé Memento Venari prach z pípy a zase začali točit pivo.
Krátce nato se tam po výslechu inkvizitorky uchýlil Chlouppek i s Champbaccou, Kodym a Fidorkkou, neboť ti první dva potřebovali přepít nasranost, třetí měl něco rozdělaného a neměl do čeho píchnout a čtvrtá se bála, že se vydají na tah a utečou jí. Ještě během téhož týdne se tam stavili znovu, s jednotkou klonů v civilu, a zapojili se do rvačky. Tu sice vyhráli, ale Ben byl při tom zraněn a nemohl se účastnit další mise.