Maurice Lenico

Maurice Lenico byl imperiální pilot, jeden ze známějších stíhacích es.
Měl bratra Maxe a sestřenice Mirandu a Mínu, ale nevídal se s nimi, protože bratr se přidal k rebelské chátře a sestřenice byly příliš vytížené svými povinnostmi u Inkvizice a ISB.

Historie

Narodil se roku 23 BBY na planetě Phaeda, do bohaté rodiny s dlouhým záznamem služby Republice. Během studia na Caridě mu jeho starší bratr neustále dělal ostudu, a tak se Maurice rozhodl, že bude ve všem lepší, aby mu to vrátil. Nejen že tedy po dokončení základního výcviku zůstal u stíhačů a nedezertoval, taky projevil zájem stát se jednou důstojníkem flotily a velet vlastnímu křižníku. Účastnil se bitvy o Scarif a vyznamenal se tam sestřelením několika povstaleckých stíhačů.
Den po bitvě o Yavin byl přidělen k letce na planetě Hemer'oi II, kde se svým TIE Defenderem záhy slovutně bránil vesmírný prostor před útočící letkou v čele s obstarožní Eta-2, kterou pilotoval kapitán Křupka. Maurice měl v souboji dlouho navrch, ale pak mu Simbacca do cesty vypustil obsah nákladového prostoru včetně dvou termosek s kakaem a následně prchl.

hemeroi.jpg

d20

Noble 2 / Soldier 6 / Starship Ace 2
Pilot +17, Astrogate +15, Repair +15, Diplomacy +12, Knowledge (bureaucracy) +12, Knowledge (tactics) +10, Computer Use +8
Aristocrat's Honor, Headstrong, Starship Operation (starfighters, capital ships), Starship Dodge (starfighters), Maneuver Expertise (Pursuit), Martial Arts, Fame
Military Sponsor, War Games