Masakr na čajovém dýchánku

Masakr na čajovém dýchanku byla událost, která byla vyústěním tří leté tajné operace na rozbití narkomafií na Nar Shaddaa.

Klíčovými osobami byli členi NSPD v utajení, Bel Nios, Chlouppek a Alice.
Po tři roky zásobovali drogový trh přírodní, zdraví nezávadnou drogou Gerojova krev a když dosáhla nejvyššího stupně obliby, dostali k členům mafií upravenou várku, která po aplikaci spustila u intoxikovaných krvelačné šílenství.

12.4. 75 BBY
Toho dne se na schůzích tří narkomafií, které měli pod palcem půlku narshaddijského trhu, objevila Gerojova smrt, kterou si po konci schůzí většina členů dopřála. Téměř okamžitě vypukla jatka, kdy v zajetí nepříčetných děsů a zhmotněných nočních můr začali mafiáni střílet jeden po druhém. Když utichly poslední výstřely, ze tří mafiánských rodin nebylo nic, jen dohromady 13 přeživších, kteří museli být do konce života hospitalizováni v psychiatrických léčebnách. Celková bilance byla 461 mrtvých mafiánů, 54 mrtvých civilistů, šest dalších podlehlo později zraněním v nemocnicích.
I přes oběti na civilních životech byla operace vyhodnocená jako úspěšná a snížila kriminalitu v ulicích o čtvrtinu po dobu dvou generací, než místo po třech rodinách zaplnily jiné.