Mango Brannigan

Mango Brannigan byl Zeltron z Corellie, syn Maro Brannigana a jeho ženy. Zbytek klanu Brannigan nikdy nepoznal a možná by za to byl rád, kdyby tušil, co je to za šmucky. Díky traumatu z dětství nijak netoužil po partnerce1 a zasvětil svůj život práci.

Historie

Narodil se v roce 20 BBY a od svých čtyř let vyrůstal pouze s matkou, protože se jeho rodičové nejdřív ostře hádali, později bouřlivě rozvedli.
Po vystudování střední školy nastoupil jako děvečka pro všechno k První imperiální papírně na Krantu a pracoval tam i v dubnu roku 0 ABY, kdy ho prověřoval audit ve spojitosti se zničením laboratoře na Hemer'oi II, což ve skutečnosti provedla jeho sestřenice Banana s kamarády. Mango se samozřejmě bránil a zaskočeným inspektorům názorně ukázal, že skutečně není ta Mango Brannigan, která byla ze sabotáže podezřelá a která prostě jenom drze použila jeho jméno, ale stejně si odnesl napomenutí a nedostal ten rok prémie. Což ho iritovalo ještě víc než očividná křivda a hledal příležitost, jak to tomu zatracenému zloději identit vrátit.
Začátkem roku 1 ABY začal pracovat pro Spynet, zpočátku nevědomky, později z přesvědčení a v naději, že se tak dostane k informacím a příležitosti se pomstít.