Mamutomuti

Mamutomuti byla mandalorianská banda, jedna z mnoha těch, které hledaly slávu a bohatství po galaxii a za své služby si nechaly dobře zaplatit.
Mamutomuti byli založeni kolem roku 84 BBY na Concordii.

Historie

V roce 82 BBY se jejím členem a bojovým medikem stal Ronual Durgun.
Roku 57 BBY de facto zanikla, když byl Ronie přijat k mandalorianským výsadkovým oddílům, tedy k oficiální mandalorianské armádě, ale ještě krátce po vydání rozkazu 66 jejich jméno něco znamenalo.
10. 7. 0 ABY byli Mamutomuti Roniem po veledrzém vystupování Inkvizice v Rudém sektoru, které stálo život několik jeho přátel a téměř i jeho svěřenkyni, znovu obnoveni. Skupina vzala v tomto městském bloku spravedlnost do vlastních rukou, našla si mnoho sponzorů a jejímu šéfovi začali obyvatelé přezdívat Rudý baron. Skupina byla složena z 38 elitních Mandalorianů, kteří nenáviděli Impérium, převážně štamgastů z Modrého Mandalora.
Po necelém měsíci působení měli Rudý sektor vyčištěný natolik, že využívali Chlouppka jako návnadu na zbývající imperiální jednotky na planetě. Jedna taková akce proběhla na začátku srpna 0 ABY u sochy Garkkuse v Hutt Townu, bylo na ní pobito 29 stormtrooperů a jeden se vrátil raněný, s krvavým M vyrytým do čela.

Členové obnoveného spolku