Malastare

Malastare byla zalesněná planeta ve Středním pásu galaxie nedaleko Azoamu, známá především svými zásobami přírodního paliva, pořádáním závodů kluzáků a výskytem malastarského puškvorce. Byla to domovská planeta Dugů, tedy i Ding Dong Dugs, ale v Senátu na Coruscantu ji zastupovali Granové, kteří ji považovali za svou kolonii. Největším predátorem zde byly příšery Zillo, které dominovaly celému světu do chvíle, než Dugové začali rafinovat malastarské palivo, které bylo pro příšery vysoce toxické a v dobách impéria byly považovány za vyhynulé.

Nacházela se tam následující města a vesnice:

Historie

V roce 29 BBY tam Champbacca a Jessica Karnis úspěšně zachránili dítě1.
Během klonových válek se tam nacházelo velení 4. hydianské obranné flotily, jejíž součástí byl původně Šerif.
Byla to také první planeta, kam po útěku z Roze-ba III zamířil Demonbacca s Magri'hal. Stavil se tam i později během následné pánské jízdy s Champbaccou, ochutnali mimo jiné zillovici a od té doby neumí jméno planety pořádně napsat.
Krátce před koncem války klonů se tam konal unikátní koncert Ding Dong Dugs, který si Jessica a Simbacca nemohli nechat ujít2.
Roku 18 BBY tam emigrovali Najibovi rodiče.
Kolem roku 12 BBY tam vypukla velká epidemie vesmírné úplavice.