Magri'hal

~„Jestli sa ma znova dotkneš, zabiju ťa.“~
- Magri'hal na svého zachránce

Magri’hal byla dathomirská čarodějnice a nadaná pyrokinetička. Byla pro ni charakteristická bílá pokožka, obličej mívala pomalovaný červenými vzory, které připomínaly lebku. Vlasy měla po prsa, černé, mastné. Prsa měla docela malá, stejně tak postavou byla spíš průměrná, menší. Chodívala zahalená do černých potrhaných hadrů a bojovala se dvěma meči.

Historie

Když jí bylo 29, Matka uzavřela dohodu s hrabětem Dooku a propůjčila několik svých dcer, aby plnily jeho vůli. Jednou z nich byla i Magri'hal. Sloužila mu jako zabiják a postupně se dostala pod velení Algernnon de Bray. Samotná způsobila zkázu křižníku Indefatigable při bitvě o soustavu Japerun.
Později ale upadla v nemilost Algernnon a byla nasazena jako bojovnice do arény na Roze-ba III při svátku Modrého slunce. Tam se utkala s Nemem, který ji ale ušetřil a později při útěku vzal s sebou. Chvíli netušila, co tím sledoval, ale nakonec se ukázalo, že je to prostě blbec, který to udělal z dobrého srdce.
Docela si toho blbce oblíbila, zbytek cesty prosouložili a on ji učil metat blesky a ona lépe zvládat formovat plamen.
Rozloučili se na Malastare, kde jí nechal celou loď a rozloučil se. Víckrát se neviděli, ona se nevrátila na Dathomir, ale zašila se na jedné zapadlé planetě, kde si postavila chatrč v lese a téměř poustevničila. Místní se jí báli a tvrdili, že žije v perníkové chaloupce, do které láká malé děti a pak je jí, ale pravda to nebyla a ona si z toho hovno dělala.
Užívala si klid a sem tam si vzpomněla na Nema a to, co opustila tím, že se ukryla ve své chaloupce.

Potenciália

Něco s Koro Koonem, mohla by skupině zajistit bezpečný pobyt na Dathomiru.