Magri'hal

Magri’hal byla dathomirská čarodějnice a nadaná pyrokinetička.

Historie

Když jí bylo 29, Matka uzavřela dohodu s hrabětem Dooku a propůjčila několik svých dcer, aby plnily jeho vůli. Jednou z nich byla i Magri'hal. Sloužila mu jako zabiják a postupně se dostala pod velení Algernnon de Bray. Samotná způsobila zkázu křižníku Indefatigable při bitvě o soustavu Japerun.
Později ale upadla v nemilost Algernnon a byla nasazena jako bojovnice do arény na Roze-ba III při svátku Modrého slunce. Tam se utkala s Nemem, který ji ale ušetřil a později při útěku vzal s sebou. Chvíli netušila, co tím sledoval, ale nakonec se ukázalo, že je to prostě blbec, který to udělal z dobrého srdce.
Docela si toho blbce oblíbila, zbytek cesty prosouložili a on ji učil metat blesky a ona lépe zvládat formovat plamen.
Rozloučili se na Malastare, kde jí nechal celou loď a rozloučil se. Víckrát se neviděli, ona se nevrátila na Dathomir, ale zašila se na jedné zapadlé planetě, kde si postavila chatrč v lese a téměř poustevničila. Místní se jí báli a tvrdili, že žije v perníkové chaloupce, do které láká malé děti a pak je jí, ale pravda to nebyla a ona si z toho hovno dělala.
Užívala si klid a sem tam si vzpomněla na Nema a to, co opustila tím, že se ukryla ve své chaloupce.

Potenciália

Něco s Koro Koonem, mohla by skupině zajistit bezpečný pobyt na Dathomiru.