Magoří rallye

Magoří rallye: 29. 5. - 6. 6. 0 ABY
Kdo se zúčastnil: Champbacca, Chlouppek, Kimi-runi, Kody-Kann Tonewy, Leela, Mika-nana, Simbacca, Štěkna, Vasilissa
Místo určení: Vnější okraj, sektor Tion Hegemony, Raxus Prime

Úvod do děje

Banana prověřila podezření Kerripirr, že Jolly Jediovi odchází vodní čip a není možnosti jej opravit, a ohlásila nemilou zprávu kapitánovi. Ten svolal poradu, na které zaznělo několik návrhů, jak tento problém vyřešit. Nejlepším se ukázal ten Champbaccův, který chtěl využít svých konexí na Anna-nanu na Raxusu Prime a taky se mu hodila jakákoliv záminka k vypadnutí z lodi.

Detaily

1. 6. 0 ABY

Champbacca s Chlouppkem zaletěl hned ráno po poradě v Palpatinově palci na Raxus Prime, kde našli stařičkého Jawu na smrtelném loži. Ještě jim však stihl říct, že jeho zeťák vodní čip z jednoho venatoru má. Oba tedy zeťáka vyhledali a konfrontovali s tím, aby jim čip prodal. Mari-runi byl ale šílenec do závodů kluzáků a trval na tom, že si o něj zazávodí na jeho vlastnoručně vybudovaném závodním okruhu za barákem. Champbacca mu nechtěl odvařit mozek Silou, a tak souhlasili a zavolali tuto novinu na základnu.

2. 6. 0 ABY

Jolly Jedi zakotvil nad Raxusem a všichni technici se vrhli na hory šrotu, ze kterých začali vyrábět kluzáky pro závodníky. Kapitán si s jejich pomocí postavil Splašenou šunku, ostatní nezůstávali pozadu. Sabacca vypisoval sázky, ale většina posádky to brala sportovně a kromě Willyho si vsadilo jen pár chlupáčů.

5. 6. 0 ABY

12:30 Závod začal a hned od začátku se do vedení dostal Simbacca. V závěsu mu byl Mariho syn Kimi, pak chumel závodníků.
12:31 Vasilissa se vysekala hned v první zatáčce a byla ze závodu vyřazena.
12:32 Kimi vyjel v zatáčce z dráhy. Na prvním místě pokračoval Simbacca, druhý byl Chlouppek, třetí Kody.
12:33 Mika se nestihl rozhodnout, jestli zahnout vlevo nebo vpravo, vzal to prostředkem a vyjel z dráhy.
12:34 Simbacca stále na první pozici vjížděl do tunelu, ale neodhadl rychlost a narazil v zatáčce do zdi. Chlouppek jedoucí za ním hned zastavil svůj kluzák a jal se synovce zachraňovat z hořících trosek.
12:35 K zachraňování se připojil i Kody, který se rovněž vzdal závodu, protože zbývající závodníci už ostatně byli všichni z jedné stáje. Emily zavolala pro kriticky zraněného kapitána raketoplán, do nějž se během přistání nepozorovaně nasáčkoval Zizi-nana.
12:36 Cílovou páskou projely jen Leela a Štěkna, v tomto pořadí.
12:38 Simbacca byl naložen na raketoplán a zatímco ho Chlouppek udržoval Silou při životě, zamířili rovnou na Jolly Jedie.
12:40 Champbacca po zjištění, co se stalo jeho synovi, běžel do parku, kde probudil Neti, která mu měla dát dítě pronto dohromady.

Simbacca byl převezen na sál, kde ho Silou léčil Chlouppek s V’r a konvenčně IM-62. Neti v tom pokračovala několik hodin i přes pokusy Panchah probourat se dovnitř a i po Chlouppkově celkovém vyčerpání. Po šestnácti hodinách byl Simbacca stabilizován.

Následky

Simbacca téměř zemřel, ale získali vodní čip, který se jim opravdu hodil v nadcházejících měsících.
Farfalla stihla zprávu o jeho domnělé smrti roznést tak rychle, že byly v Koktavé školnici už po pár hodinách uspořádány volby na nového kapitána. Dobře si v nich vedli zejména Ferrmata, Garryk, Kerberra, Krobarr, Michurrin, Shavari, Snorrir, Tublatanca a Warrbrug, ale vítěz nikdy zjištěn nebyl, protože během sčítání se kapitán vrátil z mrtvých.