Lurparra

[„Co si to kurva ti parchanti vo sobě doprdele myslej? Že je to tady ňákej zasranej lunapark nebo co? Vlastnoručně těm hovadům rozstřílím prdel na sračky.“]1
- Lurparra si hraje na mafiánku

Lurparra byla šedivá Wookiee z Kashyyyku, dcera Merrty a Bertowa, jedna z mladších členek posádky Jolly Jedie. Ačkoliv byla dědičkou dvou mocných mafiánských rodů, nebyla nijak násilnická, naopak měla optimismu na rozdávání a také nezanedbatelný talent na herectví.

Historie

Občanská válka

Narodila se roku 11 BBY v ruinách čtvrti Kepitenochan nedaleko Rwookrrorro. Její rodiče, potomci znesvářených mafiánských klanů, se tam společně s několika málo dalšími chlupáči snažili ukrývat před Impériem a otrokáři, ale přesto si našli čas na to, aby ji vychovali spíš po vzoru dědečka Salayrra než dědečka Morrelo. Ačkoliv jí toho ale předali hodně, všechno nestihli, neboť byl nejdřív otrokáři lapen její otec a o pár měsíců později i matka, přičemž oba putovali do Tábora 52.
V roce 1 BBY byla chycena i Lurparra a byla odeslána tamtéž. Šťastné shledání s rodiči se nekonalo, neboť tito byli už nějakou dobu mrtví a ona stejně dostala inhibiční čip, tak ji ani nenapadlo je hledat. Okopávala kashyyycký chmel a neremcala.
Tři týdny po zničení Hvězdy smrti ji zachránil kashyyycký odboj a ona se přidala ke kapitánu Simbaccovi, protože s ním šlo docela dost dětí jejího věku a jí se v mlhovině Tyyyn zas tak moc nelíbilo.
Protože o jejím původu nikdo na palubě nic nevěděl, v klidu se začlenila a tropila neplechy s Roudým a chlupatými mláďaty, zejména tedy s Pirranhaccou a Frodirrem. Společně si hráli na mafiány a Lurparra si z nich pomalu ale jistě budovala síť informátorů. Zjistila také pro Panchah, že má kapitán rád sjeté pneumatiky s kečupem.

Potenciália

Champbacca jí tou radou poskytl cennou lekci, že si má informace ověřovat, což se jí v budoucnu bude určitě hodit.

d20

v jedenácti letech
Scout 2 / Scoundrel 1
Gather Information +10, Search +8, Intimidate +6, Appraise +5, Climb +5, Hide +5, Move Silently +5, Survival +5
Cosmopolitan (Gather Information), Sharp-Eyed, Trustworthy
Information Network