Lumiere Harko

„Omluva přijata, kapitáne Harko. A teď mi pošlete Siena na druhé kolo…“
- Algernnon de Bray

Kapitán Lumiere Harko byl důstojník imperiální flotily, kapitán křižníku Dominatrix. Byl to lehce nadprůměrně atraktivní muž lehce podprůměrných schopností, který vynikal zejména oddaností komukoliv, komu zrovna sloužil.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se v roce 29 BBY na planetě Nakatomi do rodiny nižší šlechty a už od dětství se nejen připravoval na budoucí povolání vyššího úředníka, ale taky navštěvoval kostel a zpíval ve sboru. Ačkoliv pak byl ve zpěvu značně marný a tamní kněz ho pod záminkou zlepšování zneužíval, nenechal se tím traumatizovat a vymýšlel odvetná opatření s pomocí byrokratického aparátu planety.1
Na konci klonových válek, když mu bylo deset, se však jeho životním vzorem stal CC-9966, klonovaný komandér a hrdina, který sám ubránil hlavní město před konfederačním výsadkem, a práce u počítače mu najednou přestala vonět.

Občanská válka

Když se pak tedy v patnácti rozhodoval, co dál dělat, imperiální akademie na Raithalu byla jasná volba a on tam svoje zkušenosti s byrokracií uplatnil nadmíru dobře. Studiem proplul bez jakýchkoliv kázeňských přestupků, statečně snášel šikanu starších kadetů a navštívil i několik nepovinných seminářů kapitána Diamata. Po absolvování v roce 10 BBY sloužil pár měsíců jako palubní důstojník na jednom z dosluhujících acclamatorů ve Středním pásu.
Po dalších třech letech služby na nejrůznějších postech byl konečně jmenován kapitánem a byl mu přidělen úplně nový křižník třídy Imperial I, Dominatrix. Sotva ho však na Kuatu převzal, bylo mu oznámeno, že mu bude velet Císařova ruka, a on naprosto neměl ambice s ní soupeřit o dominanci, což byl pravděpodobně jeden z důvodů, proč jí byl přidělen. Zpočátku sice nevěděl, jestli ho její dominance děsí nebo vzrušuje, ale hned při prvním setkání se jí absolutně podvolil.2
Podle rozkazů Algernnon vzal Dominatrix k Miu Leptonis IV, kde po následujících sedm let zůstal. Ačkoliv to byla děsná díra, Lumiere se příliš nenudil - kromě organizování četných cvičení a pravidelných návštěv Wospalé díry ho značně zaměstnávaly také služby v osobních komnatách Algernnon, kde sice nebyl tak často jako někteří jiní, ale pořád častěji než by chtěl a občas dokonce současně s další návštěvou. Na druhou stranu ho skoro vůbec neškrtila Silou, což se jiným kapitánům pod jinými Císařovými lidmi stávalo poměrně často, trestala ho podstatně kreativněji a ujišťovala ho, že s největší pravděpodobností není otcem jejího dítěte.
Krátce po bitvě o Yavin zavětřila jeho paní stopu anarchistických živlů a odbojných uživatelů Síly, na palubu lodi přibylo pár členů Inkvizice a došlo k vítanému přesunu od mokrého měsíčku, a to na promrzlou kouli jménem Karafuto. Tam bylo pod velení kapitána Harko přiděleno šest podpůrných lodí třídy Carrack a on měl zajistit, aby se na Citadelu nedostal nikdo, koho tam jeho paní vysloveně nepozvala.
Ačkoliv díky vizím jednoho z inkvizitorů věděl, že k chystanému útoku dojde v ranních hodinách 28. 8. 0 ABY, jeho přesnou povahu neznal a až do poslední chvíle netušil, že se mu za loď připlížily křižníky Götterdämmerung a Brünnhilde, a neznal ani důvod, proč najednou vypadla veškerá komunikace i senzory. Vyslal sice všechny své letky, aby se pod Perlekovým vedením pokusily útočníky rozprášit, ale jeho snahy o osvobození Dominatrixu ze sevření vlečnými paprsky byly marné a loď byla vzápětí zničena nárazem do asteroidu, což zabilo všechny na palubě včetně kapitána.

d20

Noble 4 / Soldier 1 / Officer 3 / Naval Officer 2
Astrogate +15, Diplomacy +15, Knowledge (bureaucracy) +15, Pilot +15, Bluff +10, Computer Use +10, Gather Information +10, Intimidate +10, Sense Motive +10, Appraise +8, Disguise +6
Aristocrat's Honor, Lithe, Starship Operation (capital ships), Imperial Command Training, Influence
Military Sponsor, War Games