Luc-Nan

*šňup*„Aaaah…"
- Luc-Nan v ráži

Luc-Nan byl oranžový, k Síle citlivý Twi'lek z Rylothu, příslušník Inkvizice. Jako většina Twi’leků byl příslušníky ostatních ras považován za přitažlivého, udržoval se ve formě a kdyby Inkvizice fotila kalendář pro dámy, jeho měsíc by byl nejspíš v nejedné tělocvičně vyvěšen po celý rok. Na rukách měl několik jizev od spálenin, ale dodávaly mu na mužném vzhledu a nijak výrazně ho nehyzdily. Oči měl hnědé a na sobě nosil jednoduchou černou tuniku. Byl to ambiciózní sociopat, znal svou vnitřní bohyni1 a čáru kokainu dokázal z nahého ženského těla stáhnout na jeden zátah z Venušina pahorku až ke klíční kosti. Silové techniky nikdy zcela neovládl a se svým červeným světelným mečem se taky oháněl spíš jako s kladivem, ale doháněl to horlivostí a razancí, se kterou obě disciplíny aplikoval v praxi.

Historie

Před rozkazem 66

Luc-Nan se narodil roku 28 BBY do rodiny bohatého kala’uunského obchodníka. V životě mu nikdy nic nechybělo a tak silně se upnul na svou matku, že ho až podezřívala z oidipovského komplexu. Dost drasticky tak osekala jejich vztah, aby z něj dle jejího názoru nevyrostla buzna, a pro něj to byla dost bolestná zkušenost. Kreativně si pak svou frustraci vybíjel na hračkách a menších živočiších a moc tomu nepomohlo ani to, že se u něj začala projevovat citlivost k Síle.
Během klonových válek si jeho citlivosti k Síle všiml jeden z rytířů Jedi, ale protože už nebyl nejmladší, přijat nebyl, ačkoliv se kritéria přijetí dost zjednodušovala a v některých případech i porušovala. Byl pouze zaevidován a když na Ryloth přišla válka, celá jeho rodina utekla z domovské planety, aby byli v bezpečí.

Občanská válka

Po pádu Republiky se o něm z archivů Chrámu Jediů dozvědělo Impérium a brzy si pro něj přišla Inkvizice. Rodiče nedostali na výběr a po Luc-Nanově přesunu na výcvik do Citadely byli popraveni. Při výcviku se seznámil s Nizzou, citově se k ní upnul a protože mu to dovolila, začal si s ní plnit všechny své dekadentní sny. Co se ostatních učedníků týkalo, z Neryssy si utahoval, Miranda Lenico si od něj udržovala zdravý odstup a Rozary ho okázale ignorovala. Během výcviku si rovněž postavil vlastní světelný meč a objevil zálibu v užívání kokainu, kterou se před okolím nijak netajil.
Roku 9 BBY dokončil svůj inkvizitorský výcvik a odletěl dělat pobočníka guvernérovi v soustavě Dorku-Im, kde hasil místní ohniska odporu. S Nizzou zůstali v kontaktu a čas od času se vídali na Citadele, ale jinak trávil většinu času na planetě Bengalore a staral se o to, aby se vnější galaxie nikdy nedozvěděla o zvěrstvech, co se odehrávají na Belmanachu 17. Protože to nebyla náročná práce, dost se nudil a čas zabíjel zneužíváním svých pravomocí nad civilním obyvatelstvem. Guvernér byl díky tomu až druhým nejvíce nenáviděným mužem soustavy a celkem mu to vyhovovalo. Po pár měsících na planetě navštívil Luc-Nan jako guvernérův doprovod vystoupení Humberrtova cirkusu, který se později bránil spravedlnosti a Luc-Nan ho většinu posekal mečem.
Od té doby byl výskyt anarchistických živlů v soustavě minimální a Luc-Nan se několikrát přistihl při myšlence, že by mohl požádat o převelení někam, kde sice bude mít méně kokainu a nahých koček, ale kde k něčemu bude. Vždy si to ale rozmyslel.
V roce 7 BBY se ale celkem nadšeně přidal k výzvě inkvizitora Honndarse a vydal se s ním na Miu Leptonis IV, zajmout uniklého mistra Woallca Con-Denyzze a jeho učedníky. Při souboji zemřel mečem Paccla Piccazsa. Jeho tělo bylo po bitvě odvezeno na palubu Nightsky a spáleno, světelný meč putoval do Císařovy osobní sbírky.