Luc-Nan

*šňup*„Aaaah…"
- Luc-Nan v ráži

Luc-Nan byl oranžový Twi'lek z Rylothu, který se během občanské války stal adeptem Inkvizice.

Jméno: Luc-Nan
Rasa: Twi'lek
Datum narození: 28 BBY
Planeta narození: Ryloth
Datum úmrtí: 7 BBY
Planeta úmrtí: Miu Leptonis IV
Barva meče: červená
Frakce: Inkvizice

Vzhled

Jako většina Twi’leků, i on byl exoticky vypadající a přitažlivý pro většinu ostatní ras. Udržoval se ve formě a kdyby Inkvizice fotila kalendář pro dámy, jeho měsíc by nejspíš visel po celý rok a možná i nějaké potom. Jeho pokožka byla oranžová, na rukách měl několik jizev od spálení mečem, ale dodávaly mu na mužném vzhledu a nijak výrazně ho nehyzdily. Oči měl hnědé a na sobě nosil jednoduchou černou tuniku.

Povaha

Byl to ambiciózní sociopat, jehož se dařilo úspěšně držet na uzdě, ale jakmile spadl do spárů Inkvizice, zcela se tomu poddal. Se zálibou šňupal kokain z nahých ženských těl a tvrdil o sobě, že je na tom závislý.

Rodina

Pocházel z bohaté obchodnické rodiny.

Důležité vztahy

  • Inkvizitorka Nizza, do které byl beznadějně zamilovaný.

Dovednosti

Silové techniky nikdy zcela neovládl a s mečem se taky oháněl spíš jako s kladivem, ale doháněl to horlivostí a razancí, se kterou obě disciplíny aplikoval v praxi. Navíc nikdy nekonfrontoval žádného bývalého člena Řádu Jediů sám, takže mohl hodně vděčit přesile, že se dožil svého věku. Znal svou vnitřní bohyni a lajnu kokainu dokázal na jeden zátah vyšňupnout z Venušina pahorku až ke klíční kosti.

Životopis

Před rozkazem 66

Luc-Nan se narodil roku 28 BBY do rodiny bohatého kala’uunského obchodníka. V životě mu nikdy nic nechybělo a tak silně se upnul na svou matku, že ho až podezřívala z oidipovského komplexu. Dost drasticky tak osekala jejich vztah, aby z něj dle jejího názoru nevyrostla buzna, a pro něj to byla dost bolestná zkušenost. Kreativně si pak svou frustraci vybíjel na hračkách a menších živočiších a moc tomu nepomohlo ani to, že se u něj začala projevovat citlivost k Síle.
Během klonových válek si jeho citlivosti k Síle všiml jeden z rytířů Jedi, ale protože už nebyl nejmladší, přijat nebyl, ačkoliv se kritéria přijetí dost zjednodušovala a v některých případech i porušovala. Byl pouze zaevidován a když na Ryloth přišla válka, celá jeho rodina utekla z domovské planety, aby byli v bezpečí.

Občanská válka

Po pádu Republiky se o něm z archivů Chrámu Jediů dozvědělo Impérium a brzy si pro něj přišla Inkvizice. Rodiče nedostali na výběr a po Luc-Nanově přesunu na výcvik do Citadely byli popraveni. Při výcviku se seznámil s Nizzou, citově se k ní upnul a protože mu to dovolila, začal si s ní plnit všechny své dekadentní sny.
Roku 9 BBY dokončil svůj inkvizitorský výcvik a odletěl dělat pobočníka veliteli v soustavě Dorku-Im, kde hasil místní ohniska odboru. S Nizzou zůstali v kontaktu a čas od času se vídali v Citadele.
V roce 7 BBY se přidal k výzvě inkvizitora Honndarse a vydal se s ním na Miu Leptonis IV zajmout uniklého mistra Woallca Con-Denyzze a jeho učedníky. Při souboji zemřel mečem Paccla Piccazsa.
Jeho tělo bylo po bitvě odvezeno na palubu Nightsky a spáleno.