Loď duchů

Loď duchů: 7 BBY

Kdo se zúčastnil: Kody-Kann Tonewy, Pacclo Piccazso, Voh-Jin Sanseator Misto, Anaby
Místo určení: Střední okraj, Sektor Dustig, 15 světelných let od Malastare

Stručný děj:
Dreadnought Imperial Fist letěl nerušeně hyperprostorem a zajatci se mohli jen domýšlet, jaké hrůzy je čekají v kobkách inkvizitorské Citadely. Každý byl ve své vlastní cele a nikdo, snad krom Anaby, vůbec netušil, že se jim brzy naskytne nečekaná příležitost, která se stane jednou, možná dvakrát za dobrodružství.

4.4. 7 BBY

13:00 Imperial Fist byl vytržen z hyperprostoru, až to s nepřipravenou posádkou smýklo a některým způsobilo i nepříjemná zranění.
V trase jejich letu se objevil nečekaný meteoritický roj, který je vrátil zpět od reálného vesmíru.
13:06 Imperial Fist schytal několik zásahů, proti kterým jsou lodní štíty bezradné. Značná část posádky byla vycucnuta podtlakem ven do chladného vesmíru a na palubě došlo k výpadku hlavního energetického okruhu.
13:07 Voh-Jin se dostal z odblokované cely a pomohl z ní i ostatním. Kody ze své služby pro Imperium znal rozvržení dreadnoughtů a vedl ostatní k únikovým modulům. Z intercomu se ozývala výzva k opuštění lodi, která byla kriticky poškozena a setrvačností a gravitací mířila do nedalekého bílého trpaslíka.
13:09 Po cestě narazili na Uzidora, který byl zaklíněný pod spadlou traverzou a měl rozdrcenou nohu. Prosil je o pomoc, ale soucitu se Invkizitor nedočkal - Kody mu jen sebral jejich světelné meče a ponechal ho osudu.
13:10 Když doběhli k únikovým modulům, byl tam už jen jeden. Celá sekce držela jen díky štěstí, neboť byla zasažena několika vesmírnými tělesy.
13:11 Jako první naskočil Voh-Jin, následovaný Pacclem, Anaby a Kodym. Než ale stihli modul odpoutat, celý bok Imperial Fist se odloupl a oni zůstali připoutáni a přitahování bílým trpaslíkem.
13:12 Analyzovali svou situaci a jako jediná možnost jim zbyla nějak se dostat ven a manuálně se odpoutat. Pokoušeli se působit Silově, ale nedařilo se jim to. Anaby se tak i přes protesty nabídla dobrovolně, že půjde ven a zatím co se všichni ostatní připoutají, aby je podtlak nevyfoukl ven, a nasadí si dýchací masky, ona se připoutávala lanem, nasadila si také masku a otevřela poklop.
13:13 Podtlak ji vytrhl ven takovou silou, že se málem přetrhlo lano, které ji drželo. Doplachtila k prvnímu mechanickému zámkům, který držel modul a odemykla jej. Doplachtila i k druhému, který odemykla a byla na cestě k poslednímu.
13:14 Poslední zámek byl odemčen a pokud Voh-Jin zažehne trysky, uvolní se a mohou se zachránit, naneštěstí však prolétající kus vesmírného smetí odrazem trefil Anaby do obličeje. Její maska byla zničena a ona upadla do bezvědomí.
13:15 Kody na nic nečekal a vrhl se nepřipoután ven. Sice bez pravé ruky, ale i tak se dokázal velice rychle dostat k Anaby. Nasadil ji svou masku a dal signál Pacclovi, který se je snažil za lano přitáhnout.
13:17 Všichni čtyři byli v modulu, poklop byl uzavřen a Voh-Jin se s pomocí trysek vymanil z nevyhnutelného střetu s povrchem hvězdy.

Anaby se podařilo obnovit dýchání, ale vědomí nenabyla. Kody trpěl vnitřním krvácením, spáleninami ze slunečního záření a jak jemu, tak Anaby začaly padat vlasy. Přežili jen díky Síle, která se intuitivně bránili proti nehostinému vesmíru. Pacclo s Voh-Jinem na tom byli, co se týče zdraví, podstatně lépe, ale i oni schytali nějakou dávku vesmírné radiace a jejich modul byl poškozený. Letěli bezcílně a stejně jako v celách na Imperial Fist nevěděli, co je čeká. Pacclo s Voh-Jinem dali dohromady vysílačku a protože doufali, že Deek byl na svobodě, vysílali nouzové zprávy na frekvenci jeho lodě.