Llamitcuk

Llamitcuk bylo menší město na Alaris Prime, oproti zbytku přetechnizovaného měsíce poněkud zaostalé, což však místním plně vyhovovalo. Obyvatelstvo se živilo převážně zpracováním dřeva pro zbytek kolonie, ale o víkendech, kdy utichl hluk cirkulárek, tam byl až neuvěřitelný klid. Pocházel odtamtud nejúspěšnější fotbalový klub z celého měsíce, llamitcučtí Gundarkomuti.

Historie

Původní osada vznikla v roce 38 BBY jen pár kilometrů na východ od Chendrrlu, kde se to podle slov některých kolonistů začínalo zvrtávat nepěkným směrem. Ačkoliv ve svém novém městečku nehodlali spěchat tak jako sousedi, jejich populace se rychle rozrostla a aby nezůstali úplně pozadu, zásobovali alespoň ostatní osady na měsíci kvalitním dřevem a později i lesnickými stroji z malé ekologické továrny. Pár let tam sídlila hlavní kancelář WN, než byla vyhodnocena jako bezpečnostní riziko a zrušena.
Roku 22 BBY se kolem města prohnala menší armáda Sev'rance Tann, která si na planetu přišla pro kódy k decimátorům. Protože však měla naspěch a obyvatelé zrovna sledovali zápas domácích s Kozomuty Kwookrrr, vesměs tamtudy jenom proběhla a ušetřila město větších škod.
Po zahájení systematického zotročování kolonie se do okolních hvozdů uchýlilo větší množství uprchlíků, kde je kromě vegetace chránily i legendy o záhadné ochranné síle lesa,1 ale většina jich byla relativně rychle nalezena a odchycena.

Rodáci