Limbus

Limbus byla imperiální vězeňská loď třídy Lictor. Oproti ostatním lodím své třídy měla o něco liberálnější navigační počítač a mohla cestovat dle libosti, protože sloužila jako mobilní velitelství jedné z buněk Inkvizice, která byla aktivní i po bitvě o Yavin.

Historie

Loď byla postavena v loděnicích na Mandalore dávno před válkou klonů a nějakou tu dekádu sloužila Mandalorianům k věznění zajatých rytířů Jedi. To ale pochopitelně nevonělo Republice, loď byla v urputné bitvě někdy krátce před válkou klonů zneschopněna a vystavena jako muzeum na Coruscantu.
Když se moci ujalo Impérium, měl už Limbus odslouženo téměř sto let, ale po drobném refitu byl opět nasazen do provozu a měl znovu sloužit jako vězení Jediů, nyní odpůrců režimu a zrádců. Kolem roku 17 BBY se na něj přesunulo i několik specializovaných pracovníků Inkvizice, kteří začali na lovení ukrývajících se Jediů spolupracovat.
Jejich prvním úspěchem bylo polapení Zippanandu, jedijského esa, které obratem uložili právě v cele na Limbusu a začali ji konvertovat.
Další dění na lodi bylo přísně tajné, členové rozengardské sekce se kolem bitvy o Yavin domnívali, že se nachází někde kolem Malastare, její přesnou polohu a plánované přesuny znali z vnější galaxie jenom Mína Lenico od ISB a Šedý Šum, který se na palubě sem tam zhmotnil, aby dělal společnost Zippanandu. Frau Engels měla zase důvod se domnívat, že jsou na palubě drženi Victorres a Lillien Tonewy, rodiče jejího rytíře.

Posádka

Kolem bitvy o Yavin tvořily tamní inkviziční sekci následující osoby: