Leeroy

Leeroy byl Zabrak z Dathomiru, Mandalorian a zakladatel klanu Durgun. Měl červenou pleť s černým žíháním.

Historie

Leeroy se narodil roku 2031 BBY na Dathomiru a do dospělosti byl jen jedním z řadových členů kmene. Roku 2013 BBY se mu ale poštěstilo a dostal se na vesmírnou loď, která hledala na Dathomiru zdravé a odvážné bojovníky, kteří byli ochotní hledat slávu ve hvězdách. Leeroy ochotný byl a díky tomu poznal galaxii, přičichl k moderní technologii a během své válečnické kariéry se blíže seznámil s filosofií bojovníků z Mandalore a Concordie. To ho ovlivnilo natolik, že podle této filosofie začal žít a dokonce i bojovat. Držel se toho tak úspěšně, že se kolem roku 2000 BBY účastnil jedné z mandalorianských křížových výprav, při které projevil takovou odvahu a zápal, že byl uznán Mandalorianem. Následně dostal možnost koupit si dům na Concordii a stal se zakladatelem vlastního mandalorianského klanu, klanu Durgun.
Dožil se vysokého věku a na stará kolena, když bylo jisté, že jeho klan přežije, se roku 1958 BBY vydal domů na Dathomir, kde se utkal s chirodaktylem. Příšeru skolil, ale zemřel pár okamžiků po ní na utržená zranění. Jeho ostatky byly vyzvednuty o několik let později a jeho zbroj byla od té doby v držení klanu.