Lazzar

Lazzar byl korunský důstojník imperiální flotily a mistr dělostřelec.

Historie

Narodil se roku 45 BBY na palubě vesmírné lodi, na které se jeho rodiče pokoušeli dostat z Haruun Kalu na nějaké lepší místo, a protože by je cestou jenom zdržoval, během přistání na Tarisu ho i s bratrem Hazzarem vložili do košíku a nechali na zápraží jakési luxusní vily. Tím z něj sice udělali nidôshe, sirotka bez klanu, ale zároveň mu značně zvýšili šance na přežití - dvojčat se totiž ujali obyvatelé domu, zámožná, prorepublikově smýšlející rodina, v níž pokojně vyrůstal, aniž musel krást swoopy. Během následujících let se pozvolna asimiloval do tamní kultury, vytvořil si novou identitu a s bratrem založili jazzové duo, přičemž v tom byl trochu lepší. Na to, že není synem svých rodičů, dočista zapomněl, ačkoliv byli bílí.
V roce 28 BBY se nechal inspirovat cílevědomějším bratrem, nastoupil na republikovou akademii a i on bojoval v klonových válkách, ovšem ne jako velící důstojník, nýbrž jako hlavní kanonýr na jednom z Venatorů. S pádem Republiky povýšil, stal se koordinátorem palby a měl se dobře, nicméně tenkrát naposled viděl svého bratra.
Kolem bitvy o Yavin si začal říkat, že to Impérium možná přeci jenom trochu smrdí, ale svou funkci plnil i nadále svědomitě.

Potenciália

Vzhledem ke svým názorům mohl být přizván k operaci Valkýra, otázkou je, jestli měli konspirátoři šanci se o něm dozvědět.

d20

Noble 1 / Soldier 6 / Master Gunner 3
Pilot +13, Computer Use +10, Repair +10, Knowledge (astronomy, bureaucracy) +10, Profession (gunner) +10, Disguise +7
Impersonator, Gunner, Improved Initiative, Combat Veteran (Repair), Quick Draw, Blasterslinger, Heroic Surge, Starship Point Blank Shot, Rapid Gunner, Expert Gunner