Lazslo

Lazslo byl thisspiasianský lovec odměn, specialista na tichý boj beze zbraně a rozvážný filosof. Neměl stálého zaměstnavatele, ale řídil se stabilním morálním kodexem, kdy nebral kontrakty na zabíjení, pouze cíle zajímal a předával spravedlnosti. Za svou třicetiletou kariéru pracoval pro nejrůznější osoby i spolky, od Černého slunce až po Hutta Zorbo, a postupně začal věřit na karmu. Chodil oblečený v kimonu a vyzařovala z něj aura mudrce, ale ve skutečnosti byl občas zabedněný až hrůza a ten dojem dělaly hlavně vousy.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se v roce 61 BBY na domovské planetě své rasy a až do svých dvaceti se chtěl zabývat pytláctvím exotických divokých zvířat. Hned při prvním ostrém pokusu o takový nelegální odchyt byl však postřelen ochránci zvířat a během dlouhé hospitalizace došel k názoru, že bude lepší lovit lidi - jednak to mnohem líp vynášelo, druhak je nechránila žádná organizace militantních pošuků. Plížit se uměl, takže toho při prvních pokusech náležitě využíval, a i když odmítal své cíle zabíjet, docela rychle se uchytil. Kolem bitvy o Naboo si už mohl dovolit vlastní novou loď a procestoval velkou část galaxie, povětšinou pracovně.
Kolem roku 30 BBY pobýval ve městě Chendrrl na Alaris Prime a učil se od Hatsafracka k'taru. Tam také prohrál svoji loď v partii sabaccu s Borroro a napadlo ho, že je to možná vůle vesmíru, který mu vrací předchozí úspěchy. Pořídil si ještě starší, ale taky levnější Toscan 8-Q z třetí ruky a s duší, s nímž o pár měsíců později z měsíčku odletěl a pokračoval v kariéře lovce odměn.
Během cestování z planety na planetu toho hodně přečetl, došel k závěru, že karma asi vážně existuje, a přestal pracovat pro vyloženě zločinné spolky. Nadále lovil zejména vrahy, ale i jiné zločince, po kterých pásla spravedlnost a které bylo potřeba doručit živé.

Občanská válka

Převrat se ho nijak výrazněji nedotkl, jen vzrostla nabídka práce. Lazslo pár měsíců pracoval pro Impérium a doručil několik vzbouřenců, ovšem pak mu došlo, že je nepředával ani tak spravedlnosti, jako spíš mučení a popravě bez soudu, a skoncoval s tím. Nadále působil hlavně v Expanzích, v okolí rodného Thisspiasu, a pracoval převážně pro místní samosprávy. Práce tam však bylo málo, a tak v roce 13 BBY zamířil do Huttského prostoru, kde bylo zločinců k zatčení přeci jen víc.
Krátce před bitvou o Yavin dopadl na Nar Shaddaa kurýra Pastara a bez větších výčitek ho jakožto kolaboranta, sabotéra a hospodářského škůdce předal Trandoshanům.
Koncem července 0 ABY si pročítal jedno z holonetových fór lovců odměn a našel na něm vzkaz uživatele, který hecoval čtenáře k odlovu inkvizitorů. Odměnou byla jen basa Kance, ale smrděla z toho značná prestiž a taky předpokládal, že by si tím dost vylepšil karmu, takže to rozhodně nezavrhoval a začátkem srpna se rozhodl, že to zkusí.
Po dlouhém snažení skutečně našel stopy toho, že na pašeráckém měsíčku nějací inkvizitoři zrovna nedávno byli, ale najít je nedokázal. Začátkem září spojil síly s Kerrchak, která po nich pásla taky, ale ani společně neuspěli, ač se velmi snažili. Nádherně se však sehráli, měli na sebe velký vliv a vzájemně se utvrzovali v názoru, že lovení lidí je sice zajímavá adrenalinová záležitost, ale zakládat na tom živobytí není zdravé. Lazslo začal znovu přehodnocovat svůj přístup k životu a stejně jako Kerrchak došel k závěru, že by to chtělo změnu.
V únoru roku 1 ABY oficiálně odpískali pátrání po inkvizitorech k odchytu, jejich cesty se rozešly a Lazslo zamířil domů na Thisspias, kam však nedoletěl. Při mezipřistání na planetě Lantillies se v hospodě dozvěděl o nedaleké malebné kolonii Kampperelan a byl přesvědčen o tom, že je to znamení. Odebral se tam, vstoupil do kláštera na kopci nedaleko hlavního města a stal se příkladným tichým mnichem, který prakticky celý čas promodlil.
18. 4. 1 ABY zahlédl cestou do města podezřelou osobu v plášti a s doprovodem imperiálních stormtrooperů, kteří jménem Inkvizice buzerovali místní obyvatelstvo. Neváhal, dal vědět Kerrchak a jal se cíl obezřetně sledovat. Po nějaké době, když odpálili sochu místního lidového hrdiny na náměstí, se rozhodl zakročit, vypnul vysílačku a snažil se dostat k cíli co nejblíž, ovšem zmizela mu v radnici. Číhal tedy na nedaleké střeše a zasáhl až ve chvíli, kdy se do inkvizitorky pustila trojice rebelek. Pomohl jim s dopravou Valery zpátky na loď a v následujících hodinách monitoroval situaci na planetě. Svým pozorováním přispěl k pozdějšímu vyčištění města od imperiálních vojáků a po akci ho pravidelně navštěvoval, aby mohl zavčas nahlásit případné nové problémy.
Ty se však nekonaly, Limbus se do soustavy nevrátil a Lazslo se tak mohl vrátit k opisování rýžových manuskriptů.

d20

Scout 7 / Soldier 1 / Bounty Hunter 2
Move Silently +15, Hide +10, Listen +10, Survival +10, Climb +8, Jump +8, Sense Motive +8, Spot +8, Swim +8, Tumble +6, Gather Information +5, Intimidate +5
Martial Arts, Track, Defensive Martial Arts, Improved Martial Arts, Sharp-Eyed, K'tara
Skill Mastery (Move Silently)