Lazslo

Lazslo byl thisspiasianský lovec odměn, specialista na boj beze zbraně, který většinou útočil ze zálohy a používal svůj ocas ke škrcení cílů. Neměl stálého zaměstnavatele, za svou třicetiletou kariéru pracoval pro nejrůznější osoby i spolky, od Černého slunce až po Hutta Zorbo.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se někdy před rokem 50 BBY a až do svých dvaceti se chtěl zabývat pytláctvím exotických divokých zvířat. Hned při prvním pokusu o takový nelegální odchyt byl však málem zastřelen ochránci zvířat a rozhodl se, že bude lepší, když bude lovit lidi - jednak to mnohem líp vynášelo, druhak je nechránila žádná organizace militantních pošuků. Plížit se uměl, takže toho při prvních pokusech náležitě využíval, a i když bral hlavně snazší práce, docela rychle se uchytil.
Kolem roku 30 BBY pobýval ve městě Chendrrl na Alaris Prime a učil se od Hatsafracka k'taru. Někdy v té době taky prohrál svoji původní loď v partii sabaccu s Borroro. Místo ní si pořídil ještě starší, ale taky levnější Toscan 8-Q, s nímž pokračoval v kariéře lovce odměn.

Občanská válka

Převrat se ho nijak výrazněji nedotkl. Nadále lovil lidi, cestoval a hledal svoje místo ve vesmíru.
Krátce před bitvou o Yavin dopadl na Nar Shaddaa kurýra Pastara a bez větších potíží ho předal Trandoshanům.

Potenciália

Může pracovat jak pro křupkový odboj, tak proti němu, nemá politické preference.

d20

Scout 8 / Bounty Hunter 2
Climb +15, Jump +15, Move Silently +15, Gather Information +10, Hide +10, Listen +10, Search +10, Swim +10, Tumble +7, Repair +6
Track, Defensive Martial Arts, Improved Martial Arts, Sharp-Eyed, K'tara
Skill Mastery (Move Silently)