Lauwlyamurry

[„Brácha, neboj, naše malá sestřička se hodně zlepšuje! Je nejlepší žákyní Kawakara. Však ji cvičí sám. Navíc myslíš, že bych ji udržel sedět zavřenou doma?“]
- Kanrryuh o své milované sestře, v její přítomnosti

Lauwlyamurry, známá také jako Lawly nebo později Murryany, byla úspěšná lovkyně z Kashyyyku, členka Blaster Babes a příslušnice rodu Malrys. Jejím otcem byl Arrtharuk, matkou Naraasirra. Měla tři bratry, Wyrrgyho, Salltryna a Kanryho, sestřenici Rradcaru a bratrance Chlouppka. Byla to odvážná a silná žena, která s oblibou používala menší verzi wookijské disruptorové karabiny X1, pokud tedy svůj cíl nepotřebovala živý a v jednom kuse.

Historie

Před rozkazem 66

Narodila se roku 94 BBY v Tyrvrarru, a to za asistence bratrance Demonbaccy a sestřenice Rradcary. Jako na nejmladšího potomka na ni bylo kladeno nejméně povinností a otec trval pouze na tom, aby se naučila takové dovednosti, díky kterým ji pak výhodně provdá a získá nějakou výhodu pro svou společnost. Lawly ale nebyla ten typ děvčete, které by vydrželo zavřené doma, a tak už odmala sledovala Logannu a chodila se staršími sourozenci do Brontosauromutů, tyrvrarrského přírodovědného kroužku myslivosti pod vedením Frragga. Tam se naučila střílet, stopovat a lovit a bavilo ji to mnohem víc než domácí práce. Matka ji v tom podporovala, ale otec mrmlal, že by se měla chovat jako správná žena, a vyhrožoval, že jestli bude zanedbávat své ženské povinnosti, tak jí Brontosauromuty zatrhne. Lawly se ale nehodlala vzdát toho, co měla ráda, a tak se oháněla o sto šest, aby nedala otci záminku.
V roce 89 BBY sebou sekla, když přišli na narozeninovou oslavu Demonbaccy a spatřili mrtvého strýčka s tetou. Co se pak dělo ohledně bratrance, k ní přicházelo filtrováno matkou, která ji chtěla ochránit před probíhajícím chaosem, a pravdu se dozvěděla až dlouho poté, co Demonbacca utekl z Kashyyyku. Na náladě jí nepřidalo ani to, když byl její starší bratr mezi lety 86 a 84 BBY zotročen na Chains of Freedom, později si s kamarády hrál na vesmírné kovboje a v roce 75 BBY se vrátil z Yaga Minor ochrnutý.
V době, kdy přiletěl Demonbacca a ochrnutého Wyrrgyho unesl, byla mimo město. Salltryn jí ale vysvětlil situaci a ona doufala, že se bratranci podaří najít pro bratra léčitele, který by mu pomohl. Když se pak oba roku 71 BBY vrátili, Wyrrgy již zcela zdráv, Lawly byla ráda, protože už dávno ztratila víru, že se kdy vrátí.
Roku 69 BBY přišel Wyrrgy kvůli nedbalosti o Vilného tacha, Salltryn se ho před otcem zastal a Arrtharuk se s nimi oběma pohádal. Lawly díky tomu dostala příležitost se blýsknout a zaplatil jí pilotní kurz, aby mohla případně některého z nich aspoň trochu nahradit.
V roce 68 BBY došlo k velkému trandoshanskému nájezdu na Tyrvrarr, při kterém byla Lawly i přes zarputilý odpor nakonec chycena do sítě a připravena k transportu pryč z planety. Naštěstí se ukázal bratranec se Salltrynem a s jejich pomocí se zbylým obráncům města podařilo pochytané chlupáče osvobodit a otrokáře zahnat. O rok později byla přítomna na Chlouppkově svatbě.
V roce 55 BBY jí otec bez jejího vědomí domluvil sňatek se synem vlivného správce největšího přístavu na Kwookrrru, z čehož by jeho společnost mocně profitovala. Lawly se však odmítla vdát za někoho, koho nemiluje a koho v životě neviděla. S otcem se do krve pohádala, nasedla na jednu z jeho lodí a utekla z Kashyyyku pryč. Ani Wyrrgy ji nepřesvědčil, aby se vrátila domů, a Lawly tak začala cestovat po galaxii a živila se jako lovkyně zvířat i lidí.
V roce 54 BBY navštívila Ylesii a po odchytu divokých reeků se v krčmě setkala s Kawakarem. Ten ji začal učit, předával jí všechny své bohaté zkušenosti a brzy o ní říkal, že je jeho nejlepší učednice. Lawly se tím ale příliš nechlubila, protože věděla, že je zároveň učednicí první. Na Kashyyyk se nevracela, ale čas od času se stýkala s příbuznými, kteří létali mimo rodnou hroudu. S otcem už do jeho smrti nepromluvila, ale na pohřeb mu roku 39 BBY přišla. Po pohřbu se na rodné planetě začala stavovat pravidelně a dostavila se i na Wyrrgyho svatbu s Harryshou, ale nikdy tam nevydržela déle než pár dní. I nadále trávila téměř všechen svůj čas s Kawakarem, který ji dokonce vzal do Brruntaalu a prozradil jí své oblíbené fígle na lov žábomutů, takže se nakonec kromě jeho učednice stala i jeho milenkou.
V roce 37 BBY se při jedné z návštěv Kashyyyku poznala s Jessicou, dcerou Chlouppka a Luccy.
Roku 29 BBY byla na pohřbu Luccy, ale na oslavu Dne života do Karrambaculleku se nepřidala a odletěla z planety.
Do války klonů se nijak nezapojovali, ale když Lawly v roce 19 BBY projevila zájem podílet se na obraně rodné hroudy, Kawakaro jí to dovolil a ona se tak vrátila domů. Přistála právě včas, neboť Tyrvrarr se stal cílem zygerrianských otrokářů a ona posílila městskou domobranu. Společně s Kanrym byla jedním z posledních bojeschopných, kteří bránili město, ale až přílet Demonbaccy, Wyrrgyho a jeho klonů jim dal sílu rozmetat zygerrianský tábor a osvobodit většinu zajatých sousedů. Ošklivě zraněného bratrance zkontrolovala v nemocnici, ale pak hned sedla na loď a vydala se v patách jedinému uniklému otrokářskému transportu, kde se nacházelo ještě několik zajatých obyvatel Tyrvrarru. Z Kashyyyku tak uprchla pouhých pár hodin před vydáním rozkazu 66 a zahájením blokády.

Občanská válka

Lawly se zcela sama vydala ve stopách lodi na Mytaranor, kde postřílela hrstku přeživších Zygerrianů, ale unesené chlupáče už nenašla. Podařilo se jí ale zjistit, komu byli prodáni, a Kawakaro z toho usoudil, že už ji nemá co dalšího naučit. Prohlásil její studium za dokončené a ona věřila, že jejich vztah postoupí na další úroveň, nicméně on na sňatek nebo dokonce děti vůbec nepomýšlel a spíš hodlal najít další mladou buchtu, která by se stala jeho nejlepší učednicí. Lawly to zlomilo srdce, zahořkla na chlapy a svůj vztek hasila při nahánění unesených sousedů po celé galaxii. Než Mytaranor opustila, dostala ještě zprávu od Wyrrgyho, že byl v senátu svědkem přerodu nejvyššího kancléře v něco strašlivě zlého a že by měla pokud možno udržovat rádiové ticho, aby na sebe nepřilákala nežádoucí pozornost Impéria. Začala tedy vystupovat pod pseudonymem Murryany, ale svého dlouhodobého cíle se vzdát odmítla.
Začátkem roku 18 BBY se při pátrání stavila na Nar Shaddaa a během barové rvačky se seznámila s Chosy Nauwe, načež se ty dvě spřátelily natolik, že spolu založily lovecké duo Blaster Babes. O rok později se k nim během likvidace jednoho gangu přidala ještě Kassany. S parťačkami se příležitostně přivydělávala na melouchách ve Vertical City, ale jinak hlavně dál pátrala po ztracených sousedech. V roce 16 BBY díky tomu lokalizovala a osvobodila Jakkubarra.
Roku 14 BBY prolomila komunikační ticho a od Kanryho se dozvěděla, že její matka je už pět let mrtvá, Salltryn nezvěstný, Wyrrgy v lochu a Demonbacca s Rradcarou mrtví. Neměla už tedy důvod se vracet domů.
V roce 10 BBY už měla seznam zmizelých chlupáčů hotový. Část nepřežila dost dlouho na to, aby je stihla zachránit, ale většina byla na svobodě a Lawly se začala ohlížet po dalším cíli v jejím životě. Seznámila se Lassillou, posledním přírůstkem do party, a stále zahořklá vůči mužům začala vyhledávat intimní společnost jiných samiček, protože akutní nedostatek sexu se začal projevovat na její mušce.
V akcích odboje bratra Kanryho na Kashyyyku se nijak zvlášť neangažovala, ale byla s ním ve spojení a pokračovala ve stopování chlupatých otroků rozeslaných do všech koutů galaxie a pomáhala s jejich osvobozováním.
V roce 9 BBY se od Kanryho dozvěděla, že je Wyrrgy na svobodě.
Roku 6 BBY se opět od Kanryho dozvěděla, že Wyrrgy zešílel a že Demonbacca není mrtvý. Seřvala bratra, proč jí to neřekl dřív, a když vychladla, vyhledala bratrance v Modrém Mandaloru, odtáhla ho a vydala se s ním a Deekem Wyrrgyho najít. Nakonec ho našli na Riko II a on jí v souboji sice zlomil čelist, ale pak jej dokázali přivést zpátky k rozumu.
Roku 2 BBY se s Blaster Babes účastnila lovu na Korrtona Bhose, během nějž byla Chosy smrtelně raněna a Lassilla skupinu na čas opustila. V roce 0 ABY ji ale s Kassany přemluvily k návratu a následně je kontaktoval Deek, který po nich chtěl osvobození svého kamaráda z Okamaru. Trojice vyrazila do Neznámých regionů a nějakou dobu obhlížela věznici, ale chystanou akci jim zmařil přílet dvou členů Inkvizice. Deek jim naštěstí poslal posily v podobě lambdy plné klonů a Wookiů, z nichž jeden byl její bratranec Chlouppek, a tak se záchrana vězně nakonec zdařila a dámy si dokonce zachránily reputaci tím, že tvrdily, že to naopak je poslal Deek jako podporu druhému výsadku.
Krátce poté, co ho po dlouhých letech potkala, seřvala Chlouppka a v následné akci proti inkvizitorům měla fungovat jako nouzový pilot Růžového sršně, kdyby byla potřeba vzdušná podpora. Útok na loď inkvizitorů však vyšel i bez toho a ona se mohla vrátit na Nar Shaddaa.
Fakt, že skupina v následujících pár dnech našla jejího bratra v kritickém stavu a odvezla ho do opatrování jejímu druhému bratrovi v mlhovině Tyyyn, jí tak unikl, ale později se o tom mezi řečí dozvěděla od Lassilly, která u toho byla přítomna, a Kanry jí to potvrdil.
V únoru roku 1 ABY se za nimi byla i osobně podívat a zjistila tak mimo jiné, že bude rovnou dvojnásobnou tetičkou. Na okamžik ji to přimělo zamyslet se, jestli by taky už neměla založit rodinu, ale pak nad tím mávla rukou a s vědomím, že si žije jako královna, se vrátila na Nar Shaddaa, kde dál střílela šmejdy a házela bomby.

d20

Fringer 5 / Soldier 3 / Sharpshooter 2 / Bounty Hunter 4
Gather Information +15, Intimidate +12, Climb +10, Hide +10, Spot +10, Survival +10, Escape Artist +8, Listen +8, Move Silently +8, Handle Animal +6, Knowledge (wilderness lore) +6
Headstrong, Alertness, Track, Point Blank Shot, Precise Shot, Far Shot, Urban Tracking, Fame
Preferred Weapon (X1 carbine)