Laura Brannigan

Laura Brannigan byla k Síle citlivý Dug z Malastare, adoptivní dcera Joyi Brannigan a členka posádky Jolly Jedie. Na svou rasu byla překvapivě inteligentní a nějaký čas v otroctví ji i celkem naučil trpělivosti, ale přesto nešla pro ránu nebo kopanec daleko. Uměla zadrnkat pár písniček na banjo, ale její hlavní předností byl talent na výrobu strunných nástrojů všeho druhu, od těch obyčejných až po nejrůznější improvizované bizarnosti.

Historie

Občanská válka

Narodila se v roce 8 BBY ve městě Panjab do rodiny obchodníků s hudebními nástroji. Otec ji vychovával tvrdou nohou, matka na ni byla mírnější a kromě čtení pohádek před spaním ji taky zaučovala v krámě.1 Okoukat ale stihla jenom něco málo, protože jí v pěti letech při nájezdu, který stál její rodiče život, zajali otrokáři, kteří z ní chtěli vychovat něco mezi hlídacím psem své lodi a automatem na věci, co se dají střelit. Zatímco bránění jejich majetku jí vůbec nešlo, navzdory jisté latentní zuřivosti, v tom druhém byla o to lepší a již záhy pro ně vyráběla nejrůznější drnkací krámy, které oni pak prodávali turistům jako zaručeně lokální suvenýry.
V roce 0 BBY s nimi navštívila Ryloth, kde si jí ve městě Kala'uun všimla vysoce postavená manažerka společnosti Satanica Exports a nabídla gaunerům, že od nich tu malou bestii odkoupí. Navzdory značné sumě nejdřív odmítali, ale pak jako mávnutím kouzelného proutku změnili názor, všechno podepsali a Laura byla volná, protože ji Joya rozhodně nadále vykořisťovat nehodlala. Místo toho ji přijala do klanu Brannigan tím, že ji oficiálně adoptovala, a pak jí začala vysvětlovat, že z ní cítí potenciál k velkým věcem. Laura to moc nechápala, ale byla ráda za střechu nad hlavou a pořádné jídlo, ochotně nastoupila do školy a ve volném čase pokračovala v napínání strun na kde co.
O půl roku později dostala její nová matka podezřelou poštu a nakázala Lauře fofrem nastoupit na loď, se kterou pak Ryloth opustily tak rychle, že se ani nestihla zeptat proč. Zamířily na starý republikový křižník s hangárem plným stromů, kde Laura krátce po přistání porazila svou fialovou sestřenici2 a pak se snažila začlenit do chlupaté posádky, které se nejdřív trochu bála. Naštěstí tam bylo docela dost mláďat, z nichž přinejmenším Panchah jí občas povahou dost připomínala soukmenovce z Malastare, a tak strach rychle překonala a největším problémem zůstala Lurparra a její pokus o bulvární plátek.3
10. 8. odletěla Joyce na Oarlig, aby tam dokončila plánování akce na záchranu Lauřiny papírové sestry, ale Laura zůstala na Jolly Jediovi, kde se nadále sbližovala s drobotinou. Vstoupila do kapely Sto opic, kde nejen hrála na banjo, ale taky opravovala nástroje a zkusmo zpívala, a když si pro ni matka 1. 10. přiletěla, škemrala Laura, jestli by na lodi nemohly zůstat už napořád.
Nebylo jí ovšem vyhověno, koncem měsíce se s mámou, Cae a Emily na Seven Nation Army vrátily na Ryloth, kde společně trávily čas až do konce roku. Obě Togruty pak v lednu 1 ABY vyrazily po vlastní ose někam pryč, Joya měla spoustu práce a Lauru strašně nebavilo chodit do školy, ale rozhodla se, že to holt přetrpí a o návštěvu Jolly Jedie si řekne k Vánocům. Rovněž v lednu jí Joya představila strýčka Deeka, s nímž strávily víkend v lázních a od té doby je vídal podezřele často.
Začátkem dubna přišla pozvánka na svatbu kapitána Simbaccy a Merumeccu, kde Joya rozhodně nesměla chybět a kam ochotně vzala i Lauru a k ní i jednu kotačku. 8. 4. 1 ABY přistály v hangáru a její matka se dozvěděla něco hrozně vtipného, co Laura ani trochu nechápala. Zavětřila však příležitost, znovu poprosila, jestli by se nemohla stát členem posádky, a protože lehce zahrála na city, tentokrát povolení dostala. Na svatbě šla za družičku a náramně si ji užila, načež se opět zapojila do tlupy mláďat a jen jednou za měsíc absolvovala s Krassusem povinnou cestu za mámou a vzděláním na Ryloth.
Na přelomu června a července vyrazila se svolením matky na Heknu, kde se účastnila vzdělávacího pobytu pod dohledem pana Chlouppka. Rozvíjela tam svůj dar, po večerech hrála na banjo, naučila se trochu střílet z luku a v závěru nosila past na medvědy. Po návratu ji čekala plánovaná návštěva Rylothu, kam se sice moc netěšila, ale zvládla udržet emoce na uzdě a nikoho nekopla.

d20

Tech Specialist 1 / Force Adept 3
Craft (musical instruments) +12, Force Stealth +7, Entertain (banjo) +6, Hide +6, Knowledge (acoustics) +6, Repair +5, Search +5, Intimidate +4, Listen +4, Move Silently +4
Lightning Reflexes, Artistic, Skill Emphasis (Craft (musical instruments)), Powerful Presence, Endurance