Laura Brannigan

Laura Brannigan byla k Síle citlivý Dug z Malastare, adoptivní dcera Joyi Brannigan a členka posádky Jolly Jedie. Na svou rasu byla překvapivě inteligentní a nějaký čas v otroctví ji i celkem naučil trpělivosti, ale přesto nešla pro ránu nebo kopanec daleko.

Historie

Občanská válka

Narodila se v roce 8 BBY ve městě Panjab do rodiny obchodníků s hudebními nástroji. Okoukat ale stihla jenom něco málo, protože byla ve špatnou chvíli na špatném místě a čapli ji otrokáři, kteří z ní chtěli vychovat něco mezi hlídacím psem své lodi a automatem na věci, co se dají střelit. Zatímco bránění jejich majetku jí vůbec nešlo, navzdory jisté latentní zuřivosti, v tom druhém byla o to lepší a již záhy pro piráty vyráběla nejrůznější hudební nástroje, které oni pak prodávali.
V roce 0 BBY s nimi navštívila Ryloth, kde si jí ve městě Kala'uun všimla vysoce postavená manažerka společnosti Satanica Exports a nabídla gaunerům, že ji od nich odkoupí. Navzdory značné sumě nejdřív odmítali, ale pak jako mávnutím kouzelného proutku změnili názor, všechno podepsali a Laura byla volná, protože ji Joya rozhodně nadále vykořisťovat nehodlala. Místo toho ji přijala do klanu Brannigan tím, že ji oficiálně adoptovala, a pak jí začala vysvětlovat, že z ní cítí potenciál k velkým věcem. Laura to moc nechápala, ale byla ráda za střechu nad hlavou a jídlo, ochotně se učila a ve volném čase pokračovala ve vyřezávání píšťalek a napínání strun na kde co.
Zhruba o půl roku později dostala její nová matka podezřelou poštu a nakázala Lauře fofrem nastoupit na loď, se kterou pak Ryloth opustily tak rychle, že nestihla ani zamávat. Jejich domovem se od té doby stal starý republikový křižník s hangárem plným stromů, které jí připomínaly ztracený domov, a s posádkou plnou chlupáčů, kterých se nejdřív poněkud bála.

Potenciália

Časem se určitě aklimatizuje a určitě ráda posílí Sto opic, i když opice není. A taky bude určitě ráda, jestli se podaří zachránit její papírovou sestru, o které toho hodně slyšela, ale viděla ji jenom na holoobrázcích.

d20

Tech Specialist 1 / Force Adept 1
Craft (musical instruments) +10, Entertain (song) +6, Hide +6, Force Stealth +5, Knowledge (acoustics) +5, Repair +5, Search +5, Move Silently +4, Listen +3
Lightning Reflexes, Artistic, Skill Emphasis (Craft (musical instruments))