Laura Brannigan

Laura Brannigan byla k Síle citlivý Dug z Malastare, adoptivní dcera Joyi Brannigan a členka posádky Jolly Jedie. Na svou rasu byla překvapivě inteligentní a nějaký čas v otroctví ji i celkem naučil trpělivosti, ale přesto nešla pro ránu nebo kopanec daleko.

Historie

Občanská válka

Narodila se v roce 8 BBY ve městě Panjab do rodiny obchodníků s hudebními nástroji. Otec ji vychovával tvrdou nohou, matka na ni byla mírnější a kromě čtení pohádek před spaním ji taky zaučovala v krámě.1 Okoukat ale stihla jenom něco málo, protože jí v pěti letech při nájezdu, který stál její rodiče život, zajali otrokáři, kteří z ní chtěli vychovat něco mezi hlídacím psem své lodi a automatem na věci, co se dají střelit. Zatímco bránění jejich majetku jí vůbec nešlo, navzdory jisté latentní zuřivosti, v tom druhém byla o to lepší a již záhy pro ně vyráběla nejrůznější hudební nástroje, které oni pak prodávali.
V roce 0 BBY s nimi navštívila Ryloth, kde si jí ve městě Kala'uun všimla vysoce postavená manažerka společnosti Satanica Exports a nabídla gaunerům, že od nich tu malou bestii odkoupí. Navzdory značné sumě nejdřív odmítali, ale pak jako mávnutím kouzelného proutku změnili názor, všechno podepsali a Laura byla volná, protože ji Joya rozhodně nadále vykořisťovat nehodlala. Místo toho ji přijala do klanu Brannigan tím, že ji oficiálně adoptovala, a pak jí začala vysvětlovat, že z ní cítí potenciál k velkým věcem. Laura to moc nechápala, ale byla ráda za střechu nad hlavou a jídlo, ochotně se učila a ve volném čase pokračovala ve vyřezávání píšťalek a napínání strun na kde co.
Zhruba o půl roku později dostala její nová matka podezřelou poštu a nakázala Lauře fofrem nastoupit na loď, se kterou pak Ryloth opustily tak rychle, že se ani nestihla zeptat proč. Zamířily na starý republikový křižník s hangárem plným stromů, kde Laura krátce po přistání porazila svou fialovou sestřenici2 a pak se snažila začlenit do chlupaté posádky, které se nejdřív trochu bála. Naštěstí tam bylo docela dost mláďat, z nichž přinejmenším Panchah jí občas povahou dost připomínala soukmenovce z Malastare, a tak strach rychle překonala a největším problémem zůstala Lurparra a její pokus o bulvární plátek.3
10. 8. odletěla Joyce na Oarlig, aby tam dokončila plánování akce na záchranu Lauřiny papírové sestry, ale Laura zůstala na Jolly Jediovi, kde se nadále sbližovala s drobotinou. Vstoupila do kapely Sto opic, kde nejen zpívala, ale taky opravovala nástroje, a když si pro ni matka 1. 10. přiletěla, škemrala Laura, jestli by na lodi nemohly zůstat už napořád.
Nebylo jí ovšem vyhověno, koncem měsíce se s Cae a Emily vrátily na Ryloth, kde společně trávily čas až do konce roku. Obě Togruty pak v lednu 1 ABY vyrazily po vlastní ose někam pryč, Joya měla spoustu práce a Lauru strašně nebavilo chodit do školy, ale rozhodla se, že to holt přetrpí a o návštěvu Jolly Jedie si řekne k Vánocům. Rovněž v lednu jí Joya představila strýčka Deeka, s nímž strávily víkend v lázních a od té doby se vídali podezřele často.
Začátkem dubna přišla pozvánka na svatbu kapitána a Merumeccu, kde Joya rozhodně nesměla chybět a kam ochotně vzala i Lauru. 8. 4. 1 ABY přistály v hangáru a její matka se dozvěděla něco hrozně vtipného, co Laura ani trochu nechápala. Zavětřila však příležitost, znovu poprosila, jestli by se nemohla stát členem posádky, a protože lehce zahrála na city, tentokrát povolení dostala. Na svatbě šla za družičku a náramně si ji užila, načež se opět zapojila do tlupy mláďat a jen jednou za měsíc absolvovala s Krassusem povinnou cestu za mámou na Ryloth.

d20

Tech Specialist 1 / Force Adept 2
Craft (musical instruments) +10, Entertain (song) +6, Force Stealth +6, Hide +6, Knowledge (acoustics) +6, Repair +5, Search +5, Intimidate +4, Listen +4, Move Silently +4
Lightning Reflexes, Artistic, Skill Emphasis (Craft (musical instruments)), Powerful Presence